TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Jeg har ikke vi. Jeg har akkurat drukket Litego Jordbærsmak. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har akkurat drukket brus.🥤🥤 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Det har ikke jeg. Jeg og valpen har nettopp spist mango (valpen elsker mango 🐶🥰) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Det har ikke Cassidy Tvillingene spist. Vi har akkurat spist hver vår sjokolade.🍫🍫😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Ikke jeg. Jeg har spist det i natt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Cassidy Tvillingene har også spist sjokolade i natt. Vi har drukket kaffe nå i sted.☕☕ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Det har jeg også 😁 Jeg har gått lang kveldstur 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Det har ikke Cassidy Tvillingene, for det er full storm og regn her i Bergen nå i kveld.🌬️🌬️🌧️🌧️ Vi har drukket, og vi drikker mye brus i kveld.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Det har ikke jeg. Jeg har sovet masse i dag 😁🤤 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Det har Cassidy Tvillingene også. Vi har knasket mye potetgull i oss i dag.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ikke jeg. Ikke enda. Jeg har planer og dusje om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Det har ikke jeg. Jeg har dusjet i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Det har Cassidy Tvillingene også. Vi har sovet lenge i dag begge to.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Jeg har sovet passelig lenge. Jeg har vært på tur i skogen i dag Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Det har ikke jeg, men jeg gikk tur til skogen for å se an "føret" og planlegge tur en av de nærmeste dagene 😁 Jeg har gått to lange turer med hunden i dag 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Samme her, + en kopp med te. Jeg har sett en episode med X-Files nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har også drukket te nå.🍵🍵 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Det har ikke jeg. Jeg har kost med hunden 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Det har ikke Cassidy Tvillingene, siden vi ikke har hund. Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå