TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Jeg har også spist egg, men ikke bacon da. Jeg har gjort meg klar til senga nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi skal spise frokost om cirka en halvtime.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har ikke jeg tenkt til å gjøre. Jeg har tenkt til å ta meg en kopp kaffe snart 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene tenkt oss til. Vi skal snart spise masse snacks.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har ikke jeg tenkt til, men kanskje litt sjokolade til den kaffekoppen 🤔😁 Jeg har spist god mat i dag 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har Cassidy Tvillingene også.😋😋 Vi har drukket mye Urge og Cola i dag.🟩🟩🟥🟥 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har ikke jeg gjort. Jeg har drukket kaffe. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har Cassidy Tvillingene drukket tidligere i dag. Vi har spist potetgull nå.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har ikke jeg. Jeg har sett og hørt på opptak av Jokke&Valentinerne-konsert fra 1993 🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi drikker brus nå.🥤🥤 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har ikke jeg drukket i dag. Jeg har mange steiner. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har mange vinylplater.💿💿📀📀 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Jeg har noen, men ikke mange. Jeg har mange bøker 📚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Det har Cassidy Tvillingene også, i esker på loftet. Vi elsker marsipan.😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Det er jeg har leken. 😑 Jeg også forresten. 🥰 Jeg har streamet i 6 og en halv time fra i går til nå i natt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene Vi har akkurat spist frokost nå.😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Det har ikke jeg. Jeg har akkurat spist kveldsmat. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene Vi har akkurat drukket brus.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Det har ikke jeg. Jeg har drukket kaffe. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Det har Cassidy Tvillingene også drukket tidligere i dag. Vi spiser potetgull nå.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå