Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Det synes Cassidy Tvillingene også at vi har. Ciaran synes at Ciara har godmusikksmak, og Ciara synes at Ciaran har godmusikksmak.😉😉🥰🥰 Vi har spist kyllingsalat nå i kveld.🍗🍗🍗🍗🥗🥗 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (endret) Ikke jeg. Jeg har tatt opp mat fra fryseren til i morgen for ca halv time siden. Endret 21. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Ikke Cassidy Tvillingene. Vi skal spise Fish and Chips, og drikke Brus ved siden av til kveldsmat nå i kveld torsdag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (55 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene. Vi skal spise Fish and Chips, og drikke Brus ved siden av til kveldsmat nå i kveld torsdag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 Torsdags kvelden er ikke kommet enda. 🤔🤔 Dere mener nå i natt? ☺️☺️ Ikke jeg forresten. Jeg har gjort meg klar til sengs, skal sove om få strakser. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Torsdags kvelden er ikke kommet enda. 🤔🤔 Dere mener nå i natt? ☺️☺️ Ikke jeg forresten. Jeg har gjort meg klar til sengs, skal sove om få strakser. Cassidy Tvillingene mener i kveld, klokken er over midnatt så nå er det torsdag. så da blir det torsdagskveld nå i kveld. Tilbake til leken, Cassidy Tvillingene skal ikke legge oss om få strakser. Er du daudtrøtt nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene mener i kveld, klokken er over midnatt så nå er det torsdag. så da blir det torsdagskveld nå i kveld. Det er jeg uenig i. Kvelden starter alltids 18:00 hver dag, ikke 00:00. 00:00 til rundt 03:30 er natters tid. Det går også ann og si 02:00 på dagen, men det er faktisk skjeldent at folk sier det. Dette er kun min mening. 🙃🤗 Til og med Wikipedia sier det samme som jeg sier. Bare se selv i denne linken. ☺️☺️🤗 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Kveld Tilbaketilleken: Jeg er døutrøtt jah. Jeg har mye rart inne på soverommet mitt, en god del fetisje greier som jeg liker og holde på med hver søndag/mandag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har en temmelig skakkjørtdøgnrytme.😉😉 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Ikke jeg. Jeg har jobbet litt overtid i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist Fish and Chips, og drukket brus nå i sted.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ikke jeg. Jeg har planer og storhandle igjen, i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ikke Cassidy Tvillingene, vi har bare hatt vanlig helge handling i dag. Vi har spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ikke jeg. Jeg har null planer og spise ute hver dag/uke. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ikke jeg heller (om jeg forstod deg rett 😆) Jeg har drukket kaffe. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Det har Cassidy Tvillingene også. Vi har drukket cappuccino i dag tidlig.☕☕ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ikke jeg, jeg fordrer ikke kaffe. 🤢🤮 Jeg har invitert vennebesøk i dag. Vi skal ha en film kveld. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Det skal ikke Cassidy Tvillingene ha. Vi har vært på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Ikke jeg. Jeg har skiftet på senga i dag, og skiftet ny trekk på to av dakimakuraene mine. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist Fish and Chips og drukket Brus nå i sted.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars (endret) Ikke jeg. Jeg har spist tre pinne is og en 6 paknings Vestlands Lefse i går på høy gap. Endret 29. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi skal spise egg & bacon til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå