MR SPEED Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Ikke jeg jeg har er ferdig med Lego millennium falcon microfighter 😃❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det er ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist på McDonalds nå i sted.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det har ikke jeg. Jeg har akkurat gått tur. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi skal drikke Urge og Cola i kveld.🟩🟩🟥🟥 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det har ikke jeg tenkt til. Jeg har vært på konsert med Depeche Mode 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi er alltid snopesyke. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det har ikke jeg problemer med. Jeg har alltid elsket å drikke vann 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det har Cassidy Tvillingene også.💧💧😋😋 Vi har aldri likt rosenkål.🤢🤢 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Det har jeg 😋 Jeg har aldri vært på Svarbard. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Grønland. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 17.3.2024 den 2:45 PM): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Grønland. Grønland i Oslo eller selveste Grønland 🇬🇱? 🤔🤔 På den har jeg faktisk to svar: Grønland i Oslo, da er svaret; det har jeg. Selveste Grønland 🇬🇱, da blir svaret; ikke jeg. Jeg har planer i dag. Endret 19. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Jeg å bygge Lego moc tenkt til demotere før det bygge 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist kylling og ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Ikke jeg. Jeg har delt middagen min fra i går på Discord sammfunnet mitt. 🍜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi spiser ofte nattmat.😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Det gjør jeg også av og til, ikke ofte, men det skjer. Jeg har dusjet nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Det har ikke Cassidy Tvillingene ennå, men vi skal dusje sånn klokken 06.00.🚿🚿 Vi har spist frokost klokken 05.00. I dag.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Det har ikke jeg. Jeg har det bra 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Det har Cassidy Tvillingene også.😊😊 Vi skal spise sushi til lunsj i dag.🍣🍣 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Det har ikke jeg gjort, jeg liker ikke sushi. Jeg har god musikksmak 😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå