WeirdFace Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 ikke jeg. Jeg har lyst på noe å spise nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 Ikke helt enda her. Jeg har sovet i 7 timer nå i natt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 Ikke jeg, jeg sov 6 timer. Jeg har sett Top Gun: Maverick på kino igår kveld. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 ikke jeg. Tror ikke jeg skal se den heller. Jeg har hoppet over frokosten i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Jeg spiser ikke frokost. Jeg har svettet som julingen her nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 ikke jeg. Jeg har blitt trøtt i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 SprengeMobil skrev (18 timer siden): Ikke jeg, jeg sov 6 timer. Jeg har sett Top Gun: Maverick på kino igår kveld. Jeg så også den på kino nylig. Tanker om filmen? Jeg har spist vårruller til lunsj i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Scar, du hoppet over Weird sin. WeirdFace skrev (2 timer siden): ikke jeg. Jeg har blitt trøtt i dag. Ikke jeg. Scarvo skrev (3 minutter siden): Jeg så også den på kino nylig. Tanker om filmen? Jeg har spist vårruller til lunsj i dag. Ikke jeg. Jeg har glemt å kjøpe tacosaus i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Har ikke behov for å gå til innkjøp av tacosaus. Jeg har sett noen spy i går. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 ikke jeg. Jeg hadde vondt i hodet når jeg stod opp i dag... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 (endret) Ikke jeg, heldigvis. God bedring da, @WeirdFace. Jeg har en forhåndsregel, hvis jeg blir for ivrig med å leke med kjønnsorganet mitt. Jeg spoiler resten, vis du ikke ønsker å lese mer: Spoiler Forhåndsreglen er, vis den får sår eller et merke på seg, da vil jeg ikke stor leke med den på to uker. Jeg kan ikke noe for at jeg liker det røft. 😶😶 Endret 5. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Så stille det ble i denne leken da. 🙄 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 Scarvo skrev (På 30.5.2022 den 19.48): Jeg så også den på kino nylig. Tanker om filmen? Jeg har spist vårruller til lunsj i dag. Veldig bra! TheDarkSycamore - SCM skrev (På 5.6.2022 den 16.25): Ikke jeg, heldigvis. God bedring da, @WeirdFace. Jeg har en forhåndsregel, hvis jeg blir for ivrig med å leke med kjønnsorganet mitt. Jeg spoiler resten, vis du ikke ønsker å lese mer: Vis skjult innhold Forhåndsreglen er, vis den får sår eller et merke på seg, da vil jeg ikke stor leke med den på to uker. Jeg kan ikke noe for at jeg liker det røft. 😶😶 Tenker ikke på sånne ting, men jeg går ikke i detaljer hos meg. Jeg har barbert meg i morges. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 Ikke jeg. Jeg har vært på City i dag og kjøpt meg ny pen skjorte, Toertilla Chili Bite, ny bh og en bakke rømme. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 ikke jeg. Jeg har hørt på musikk i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg også. Jeg har planer å fløge "E3" via Level Up Norge i dag og nå til helgen. 😍🥰😘 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juni 2022 Del Skrevet 10. juni 2022 Ikke jeg. Jeg har kjøpt is hos Diplom-Is bilen i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. juni 2022 Del Skrevet 10. juni 2022 ikke jeg. Jeg har sett på en TV-serie i dag... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Ikke jeg. Jeg har ringt VY kundeservice i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 ikke jeg. Jeg har kastet en pose med søppel i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå