Scarvo Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Helt sikkert jeg også. Jeg har vært på besøk hos noen i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2022 Del Skrevet 5. mars 2022 Ikke jeg. Jeg har en seng som roper etter meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mars 2022 Del Skrevet 5. mars 2022 Sengen min er ikke en levende gjenstand, så ikke jeg. Jeg har vært alene på jobb i forrige uke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2022 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) Scarvo skrev (2 timer siden): Sengen min er ikke en levende gjenstand, så ikke jeg. Det var bare et ordtak, på nå skal jeg legge meg. 😮😎 Jeg har ikke jobb, så ikke jeg. Jeg har planer om å lage noe godt til middag i dag. 😊😊 Endret 5. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Blir ikke ordentlig middag på meg i kveld. Jeg har hørt noen hoste nettopp. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Ikke jeg da jeg er alene. Jeg har gått på fjelltur i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Ikke jeg. Jeg har spilt Path Of Exile nå i natt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 ikke jeg. Jeg har nettopp lest en nyhetsartikkel... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Ikke jeg enda. Jeg har bestilt Elder Ring spillet, en collector edition pakke. 😍😍 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Ikke jeg. Jeg har nettopp testet positivt for Covid. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Jeg har ikke blidt smittet av covid, ikke sånn jeg vet om. Jeg har har hatt Islandskkurs i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 ikke jeg. Jeg har løst ett kryssord i dag... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Ikke jeg. Jeg har ikke lov til å gå ut av leiligheten på fire dager. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Feil lek, men okei da la gå. Jeg er heldigvis ikke blidt rammet av noe, hva det nå er,... så jeg får lov. 😃 Hvis det er sykdom, så god bedring, Scar. 😮 Hvis noe annet, da vet jeg ikke hva jeg skal si. Det er veldig skipt, kanskje. 🙄 Jeg har mottatt spillet i dag, som jeg bestilte her forleden. (Usikker hva slags spill, se min forrige post.) 😃🎮🎮 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Ikke jeg. Jeg HAR blitt pirket på av en nordlending. Endret 11. mars 2022 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg har ikke blidt pirket på av en nordlæning. Så, ikke jeg. Jeg har funnet en rå kul bue i Elden Ring. Kraftig er den også. 😍😍 PS: Dette blir den siste på en god stund om det spillet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 Ikke jeg. Jeg har legetime her i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 ikke jeg. Jeg har blitt irritert på noen i dag... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Samme her. Jeg har vaske dag i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Har ingen faste dager. Vasker når det er behov. Jeg har klaget over regnet i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå