SprengeMobil Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (På 30.1.2022 den 10.24): Det stemmer faktisk ikke. Kiwi har altids hatt åpent på søndager. Ja, hos deg er det jo søndagsåpen butikk. Her hjemme hos meg er det ikke noen søndagsåpen butikk foreløpig, men det skulle ha vært noe. Ikke jeg. Jeg har vunnet 100 kr på flaxlodd på mobilen. Hipp hurra for den store gevinsten. Endret 3. februar 2022 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Har aldri vist at det fantes en flaxlodd app på mobilen. Så, ikke jeg. Jeg har ødelagt synet til Spre-M nå. Sånn han selv pleier å si det i Bannetråden v3. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Ikke jeg. Jeg har testet positiv for Covid og drukket øl i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 God bedring, @Milhouse85 Jeg har sett en gris i dag. Oink. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 ikke jeg. Jeg har nesten glidd og falt, fordi det var så glatt ute nå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Ikke jeg. Jeg har sett på snowboard direkte i dag under Bejing 2022. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 ikke jeg. Jeg har vunnet tjue kroner på ett Flax-lodd i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Gratulerer! Jeg har ikke vunnet på flakslodd i dag. Jeg har hentet en bøtte med ved på låven nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Har verken ikke låve eller peis. Så, ikke jeg. Jeg har våknet ofte av meg selv i de siste dagene. 😒 Hvis jeg fikk lite søvn natt til i dag, da hadde jeg blidt sur. Fikk heldigvis ca 6 timer søvn nå natt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Sover greit for tiden. Jeg har stått opp tidlig for å se på OL. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 ikke jeg. Gidder ikke følge med på OL. Jeg har kokt egg til frokost i dag... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Ikke jeg. Jeg har hatt en helt vanlig tirsdag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Samme her, nå har jeg beklaget for min dårlige oppførsel fra forrige tirsdag. TheDarkSycamore - SCM skrev (På 7.2.2022 den 13.38): Har ikke hatt sein i skoen på lenge, så ikke jeg. Skulle ønske jeg innså fortere, det jeg sa ikke var greit på forrige islandskkurset, forrige tirsdag. Må nok si unnskyld i morgen. Personlig er jeg litt treg tenkt, må jeg nok innrømme. Jeg har hatt en rar våt drøm nå i natt. Drømte om en orm lignende skapning kravlet inni kjønnsorganet mitt. Ble litt små kåt av det. TheDarkSycamore - SCM skrev (16 minutter siden): CT, banner dere for de hadde ikke en rar våt drøm nå natt, slik jeg hadde. Nysgjerrig, sjekk spoileren. OBS: Er veldig erotisk da. 🥴 Vis skjult innhold Har tegnet/skrevet ned den drømmen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (På 3.2.2022 den 15.34): Har aldri vist at det fantes en flaxlodd app på mobilen. Så, ikke jeg. Jeg har ødelagt synet til Spre-M nå. Sånn han selv pleier å si det i Bannetråden v3. Det er ikke app, når man trykker på Flax inne på Norsk Tipping-appen, så blir man omdirigert til ei nettside på nettleseren man bruker der man allerede er logget på NT for å skrape Flax. Man kan også gjøre det på PC og. Ikke jeg, er ikke så glad i å gå i detaljer med sånt. Jeg har hatt magesjau i det siste. Endret 8. februar 2022 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 SprengeMobil skrev (12 minutter siden): Ikke jeg, er ikke så glad i å gå i detaljer med sånt. ---forkortet ned--- Forstår ganske godt at det er både flaut og eventuelt kleint for enkelte og dele sånt til andre. ☺️ Tilbake til leken: Jeg vet ikke hva "magesjau" er for noe. Så... ikke jeg. Jeg har kombinasjons uke nå, spilling og spillefri uke. 🎮🎨 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. februar 2022 Del Skrevet 11. februar 2022 Ikke jeg. Jeg har forsøkt å ringe noen i dag, uten å få svar. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Ikke jeg. Jeg har spist middagen rester til kveldsmat nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Ikke jeg. Jeg har skitne briller på meg, innså jeg nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Jeg har ikke på meg brillene mine enda, så jeg vet ikke enda. Jeg har logget i senga i flere timer nå. Endret 18. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. februar 2022 Del Skrevet 20. februar 2022 Ikke jeg. Sto opp tidlig som jeg alltid gjør. Jeg har stor kjærlighet for dyr ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå