Skogslik Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Ikke jeg, finnes ikke Ikea her jeg bor. Jeg har laget en snømann i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Ikke jeg, har litt for lite snø dessverre. Jeg har sett mye på TV i kveld. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Det har ikke jeg, for kvelden har ikke kommet ennå. Jeg har bestemt meg for å være innendørs i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Samme her. Jeg har spilt hele natten. Og nå skal jeg legge meg. Omvendt godmorgen dere alle. 💤💤😴😴 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeg har sovet i natt så jeg er helt våken på et vis om en ser bort fra at jeg faktisk ikke er helt våken, fordi været er mørkt. Jeg har lyst til å gå i hi noen mnd. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Ikke jeg. Jeg har trenet på treningssenter på formiddagen. Endret 6. desember 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Det har jeg aldri gjort. Jeg har gått på ski i dag! Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Det har jeg så absolutt ikke gjort. Jeg har akkurat nå satt klar manger julebrusflasker som skal drikkes av meg før året er omme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Edit: Ikke jeg. Jeg har planer om å legge meg grytidlig nå i kveld. Endret 7. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 *svare på forrige jeg har...? ) Jeg har også planer om tidliglegging, men jeg er ikke trøtt nok til det. Jeg har dessverre ikke solide leggemegrutiner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Sviskepott skrev (11 minutter siden): *svare på forrige jeg har...? ) Hva, hæ...!! Åhh, sorry. 😱 Er dau trøtt etter våkingen min. Jeg la ikke merke til det, før du sa i fra. Edit: Har fikset det nå. Sviskepott skrev (11 minutter siden): Jeg har også planer om tidliglegging, men jeg er ikke trøtt nok til det. Jeg har dessverre ikke solide leggemegrutiner. Samme her. Men... ...jeg har alltids en forhåndsregel når jeg har våknet natten rundt. Det er å holde ut til i kveld, og legge meg tidlig da. Endret 7. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Jeg har forsøkt den og ender med å ikke bli menneske hele neste dag. Jeg har et stort behov for nok søvn hver natt. Endret 7. desember 2021 av Sviskepott Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg har ikke behov for det. 😃 Jeg har planer å dra til matbutikken i dag. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Det skal jeg kanskje i morgen, så da hopper jeg over i dag. Jeg har kjent meg litt rastløs i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Ikke jeg. Jeg har skiftet sokker flere ganger i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Hva!! Har du tråkket i drit flere ganger med bar læster på rad eller...? 😮😮 Ikke jeg heldigvis. Jeg har tatt ut søpla i går. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Ikke jeg, for jeg har tatt ut søpla i dag. Fire poser+papiravfall. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Har tatt ut litt papp i pappdunken. Jeg har rensket sluken og rørene under vasken på badet mitt i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Ikke jeg. Jeg har spist en pakke Pågen Gifflar meg kanel i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Ikke jeg. Jeg har tatt buss til og fra jobb idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå