Scarvo Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Det har jeg også, bare ikke akkurat i dag. Jeg har en ubehagelig følelse angående noen på dette forumet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Det har ikke jeg. Pga jeg stoler på de jeg vet hvem er. 😊😊 Jeg har ikke maset på han Scarvo om noe mellom meg og ham. Går ikke i detaljer, uten hans tillatelse. 😃😃 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Jeg har heller ikke mast på meg selv. Jeg har hatt en lang dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Ikke jeg. Jeg har sett mye på YT i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Samme her, litt. Jeg har løpt fem kilometer idag i regnværet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) Ikke jeg. Jeg har han Ole Lukk Øye rundt meg nå.😴😴😴 Endret 1. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Ikke jeg. Jeg har en fast spalte jeg skriver på et annet forum. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Usikker på den. Både og egentlig her. Jeg har sett på Wasim sin nye YT video som han postet i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Ikke jeg. Jeg har en tyggis i munnen for øyeblikket. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Ikke jeg. Jeg har spist toast til kveldsmat. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 ikke jeg. Jeg har på trening snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Hø!!! Er det, "jeg har trening nå", er det det du mener? 😐😐 Hvis ja, ikke jeg. Jeg har akkurat kommet fra Drømmeland. Endret 5. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Ikke jeg. Jeg har vært i stort sett alle områder av landet vårt. Mangler kun Sogn samt deler av Finnmark. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Ikke jeg. Jeg har fått e-post om Islandskurs her forleden. Kursen begynner i dag kl 1730 på en virtuell klasserom via zoom.us. Men, jeg har ikke registrert meg enda. Vil gjerne vite hvor mye det koster for kurset før jeg gjør det. Endret 7. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Ikke jeg. Jeg har stått i en stige i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Ikke jeg. Jeg har deltatt i en informasjonsmøte, et virtuelt møte i dag. Islandske kurset ble forskjøvet. Endret 7. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Ikke jeg. Jeg har gått rundt på en våt, øde og tåkefylt myr nå nettopp. Lenke til kommentar
Fried FrenZ Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Ikke jeg. Jeg har hørt på musikk i hele dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Ikke jeg. Jeg har en inntrykk av at han @ErikZ er en flott kar. 😃😃 Lenke til kommentar
Fried FrenZ Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Det har jeg Men jeg har et inntrykk av at @TheDarkSycamore - SCM er en helt fantastisk kar.😄 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå