Hildran11 Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Ikke jeg jeg har stått opp tidlig i dag Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Jeg også. Jeg har vært på et avfallsanlegg i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Det har ikke jeg vært på år og dager. Jeg har faktisk jobbet på et avfallsanlegg en gang i tiden. Stor trivdes der. Endret 7. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Har aldri jobbet på et avfallsanlegg. Jeg har begynt å jogge oftere i det siste enn jeg har gjort før. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Er ikke glad i å jogge. Blir mer sykling her da. Jeg har ver våken i senga i herrens mange timer, og syslet med 3DS'en min. Kom ordentlig opp av senga ca halvtime siden. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 Ikke jeg. Har vært på jobb, kjørt 12 mil, lekt med datteren i hagen, gått tur, handlet og trent. Nå er det avslapping og snart køying. Jeg har nylig kjøpt meg hus. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 Ikke jeg. Jeg har en kvise i munnvika. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 Ikke jeg. Jeg har spist mat som gikk ut på dato for to år siden i dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 (endret) Da må det ha vert i tørket utgave eller mat i aluminium bokser (hva det nå heter igjen, se bildet.) Dem kan holde ut drit lenge. Forresten, ikke jeg. Jeg har postet et bilde i denne leken. Endret 11. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Ikke jeg. Jeg har blitt overrasket av et plutselig regnskyll i dag. Skoene ble våte. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Ikke jeg, forventer og håper på regn døgnet rundt! Jeg har frydet meg over gråværet i dag! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Ikke jeg. Jeg har skrevet litt om Italia i dag. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 "Litt om Italia i dag." Nå har jeg også gjort det. 😜 Jeg har forsøkt å være morsom i dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (23 timer siden): Da må det ha vert i tørket utgave eller mat i aluminium bokser (hva det nå heter igjen, se Det er hermetikk, og de kan holde i maange år. Jeg også, en mislykka fotballvits og litt halvtørre sarkasmelignende bemerkninger på jobben. Jeg har sett på fotball EM i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Åh, det var det hetet, takk @Pliscin. 🙂 Liker ikke fotball, så ikke jeg. Jeg har sett han Karl fra Level Up stream Restident Evil Vilage i dag. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Antar det er noe Youtube-greier. Ikke jeg. Jeg har sett på gress i dag. Masse gress. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) Jah, det stemmer at Level Up holder også til påYT, men @Kris85, Level Up streamer aldri på YT, kun på Twitch. Jeg har ikke sett på plenen i dag. Jeg har en bladkat av ho Bjork naken på veggen, hun holder noen blader foran edle delene sine. Den jeg har på veggen er svart hvit da. Endret 11. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Ikke jeg. Jeg har irritert meg over kommunen jeg bor i idag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 ikke jeg. Jeg har blitt irritert på alt det varme været de siste par dagene... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Samme her, men nå er det regn og kaldere Jeg har tenkt meg på en gåtur nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå