Scarvo Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Kris85 skrev (14 timer siden): Du "hever" på mye rart du. Når jeg lagde rundstykker tidligere i dag, lot jeg deigen heve. Ikke jeg. Jeg har vært ute før 07 i dag, som jeg pleier på lørdager. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg har gått to turer i dag. En kl 13, og en ca kl 16. Kom nettopp inn døra. Jeg har sjekket temperaturmåleren i dag. Det er 8 minusgrader hos meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Har ikke sjekket temraturen enda i dag. Så, jeg aner ikke. Jeg har våknet ca en halvtime time siden. (Fra denne poste ble postet så klart.) Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Ikke jeg. Jeg har postet på "jeg har leken" -tråden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Samme her. Jeg har blidt litt små frustrert av @Kris85 i går. 😒 Men å er frustrasjon min helt borte. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Blir ofte frustrert over meg selv. 😜 Så samme her. Jeg liker å besøke homsebaren "Fri" i Stavanger fordi det er så koselig stemning der (på tross av min hetrofile legning). Ta på deg en kjole, SCM - og bli med. Jeg spanderer første øl. Så kan du slutte å bli frustrert over meg til støtt og stadighet. ^^ Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg har aldri vært på en homsebar. Jeg har spist en god frokost i morges. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Nesten sluttet å spise frokost. Så ikke jeg. Jeg har spille uke nå. Blir mye tv-spilling på meg nå. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg spiller ikke. Jeg har nettopp vært på Spar og hentet en gratis cola jeg fikk gjennom Spar-appen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Det har ikke jeg. Og hadde ikke gjort det om jeg hadde hatt kupong på det (drikker ikke brus). Har det gjennom Coop dog, hvor jeg ofte får både gratis peanøtter og melk. Jeg har lagt ut noe for salg på finn.no i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Ikke jeg. Jeg har måket snø på jobb i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Ikke jeg. Jeg har nesten tråkket i hundebæsj i dag, som noen tydeligvis ikke har tatt seg bryet med å plukke opp... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Ikke jeg heldigvis. Jeg har spist kålrot i dag som snacks. 😘😘😘 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Ikke jeg. Jeg har gått ned en glatt bakke i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Ikke jeg. Jeg har planer om å legge meg tidlig i dag. Kan vere mulig ganske snart, eller rundt i 23:00 tiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Legger meg aldri veldig seint. Jeg har mageknip. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Skjeldent jeg har ordentlig mageknipe. Så, ikke jeg. Jeg har snakket med en koselig dame i mobiltelefonen i dag. ☺☺ Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Ikke jeg. Jeg har blitt Irritert på grunn av en telefon-selger i dag... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) Ikke jeg. Jeg har vært på jobb i dag (sorry men klarte ikke å være mer kreativ) Endret 12. februar 2021 av Scarvo Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg også. Jeg har gått tom for fyrstikker i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå