Sviskepott Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Ikke veldig, men bare litt. Jeg har spist middag til kvelds nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Det gjorde jeg i går, men ikke i dag. Jeg har jublet som julingen når jeg fikk vite at Biden vant valget. 💙💙💙💙💙 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Ikke jeg, bryr meg ikke om politikk. Håper verden går i dass selv. Jeg har pusset tennene nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Samme her. Jeg har gjort meg klar til senga nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Ikke jeg. Jeg har skrevet masse I dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Ikke jeg, stod opp nå. Jeg har laget meg min faste morgen drink: Vatn + en presset sitron. Endret 7. november 2020 av Skogslik Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Ikke jeg. Jeg har kastet basketball i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Ikke jeg. Jeg har brukt støvler i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Ikke jeg. Jeg har spist kylling til middag i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Ikke jeg. Jeg har skrevet en oppgavetekst. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Ikke jeg. Jeg har funnet en død rev i dag. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Ikke jeg. Jeg har tatt meg en liten pause fra Banneleken v3. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Har aldri skrevet i den tråden. Jeg har tatt mye bilder i tåken i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Ikke jeg. Jeg har hørt ett par nyhetssendinger på radio i dag... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Ikke jeg enda. Jeg har spist Tortilla Chili Bites Cheese & Chili i dag. Farlig godt, har blidt hekta av den. Endret 8. november 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Ikke jeg. Jeg har hørt på en ganske bra sang i dag... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Samme her. Jeg har noen som savner meg i Bannetråden v3. @Blåbanan: Mecum in aeternum, @Ciaran og Ciara savner meg veldig. Slapp av dere, jeg kommer tilbake i Bannetråden om noen få dager. Så kos at jeg er dypt savnet i den tråden da. 🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Ikke jeg. Jeg har blitt tagget av deg over, @TheDarkSycamore - SCM. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Har også blidt tegget av han som er ovenfor meg. Jeg har våknet for ca en time siden. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Ikke jeg. Jeg har drukket et glass vann i dag, og intet mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå