Skogslik Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Lol samme her. Jeg har gått i en trapp i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Ikke jeg. Jeg har sett mye på Simpsons idag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Det har jeg ikke sett på veldig lenge. Jeg har ferie fra 14 september til og med 4 oktober. Gleder meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ikke jeg. Jeg har spille fri uke nå igjen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ikke jeg. Jeg har fått mail om at en bestilling jeg lagde 18 Januar, nå endelig er blitt sendt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ikke jeg. Jeg har spist to bananer, to kiwi og en fresken i dag. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ikke jeg. Jeg har spist en liten sjokolade i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg er ikke så super glad i sjokolade. Så, ikke jeg. Jeg har drukket Cola i dag. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg Jeg har spist god middag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Nja, hva skal jeg si. Spiste mini pizza her. En middag som går ann. Jeg har sett på Ghost Adventure nå i natt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg. Jeg har bestilt frisørtime i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg. Jeg har karatetrening i dag. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg. Jeg har opprettet en ny tråd i denne kategorien i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg. Jeg har enda en vond fot. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg. Jeg har drept en veps i dag, den summet rundt. Pang, så var den død. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Sluttet med det for lenge siden. Slipper dem fri isteden for. Jeg har blidt frustrert i dag, pga unødvendig koronatiltak. Så, med andre ord, det ble ikke trening på meg i dag pga det. ? Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Det har ikke jeg, men hadde jeg vært i din situasjon, tror jeg jeg hadde vært det. Jeg har vært ute i dag. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Har også vært ute i dag. Jeg har spist 4 Hold It til middag i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg. Jeg har drukket melk i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg. Jeg har vært på trening med idrettslaget mitt idag, første trening siden pandemien satte en stopper for treningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå