TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har blidt hjertet av ho Poppy på en av komentarene jeg postet i en av videoene hennes. I denne videoen her. Det var skikkelig stas ass. ?? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har fått svar på en av videoene til YouTuberen Jelly i 2014, som idag har 18 millioner abonnenter. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Ikke jeg. Jeg har fått svar fra hun her etterat jeg viste henne et bilde av lpn hennes som snurret her. Hun synes det var veldig stas Endret 4. juli 2020 av Skogslik Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Ikke fått noe fra henne, men det skjer rett så ofte at jeg får både svar og hjerter fra diverse youtubere, da jeg er ganske aktiv der. Jeg har respekt for noen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Samme her. Jeg har ni LP-plater stående ved sofabordet på soverommet mitt. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har masse LPer i en pappeske i kjelleren. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Ikke i kjellerne, men i alfabetisk system her i stuen min. Jeg har sett en Futurama episode nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Er en veldig kul tegneserie. Men har ikke sett på Futurama i dag. Jeg har hevet midagen min i ovnen nå, det blir fiskegrateng på meg i dag. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har en kjendis i familien. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Ikke jeg, som jeg vet om. Jeg har sett ett fugleskremsel i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har ikke feiret jul på en del år. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Jeg syns det er trist at du Scar ikke feirer jul. ? Men uansett, det er jo trosalt ditt valg. Jeg feirer jul hvert år. ? Jeg har kommet lengt med mitt unike hjemmelaget brettspill. Endret 4. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har vært i slumområder. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har opprettet et nytt samfunn på Ps4 med navn SCM-GameCartel. Hvis nysgjerrig, sjekk den gjerne ut. ? 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har plukket og spist blåbær i skogen i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har sotte på Twitch for noen minutter siden, for å få litt med av Diskusjon.no streamer Astroneer. ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har vært i Tromsø. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Jeg har også vært i Tromsø, men det er år og dager jeg har vært der. Jeg har ør småe humørsvingninger nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ikke jeg. Jeg har satt ut søppeldunkene ved veien slik at dem blir tømt i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ikke her. Jeg har middels humørsvingninger nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå