TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Jeg er en Finnmarking. Så jeg trenger ikke å besøke Finnmark, siden jeg bor der. Jeg har flere ganger vært på besøk i Sør-Norge. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Bor i sør/vest, så er der hele tiden ? Jeg har badet i dag! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Ikke jeg jeg har betalt en regning nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Ikke jeg. Det skjer automatisk her. Jeg har være i en corona kø i dag uten for Kiwi. Den var sånn passe lang. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Ikke jeg. Jeg har drukket en hel sitron nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Ikke jeg. Jeg har gått en liten tur i den stekende varmen i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 (endret) Det er ikke så varmt her, heldigvis. Jeg har våknet i 15:00 tiden i dag. Det er helt greit å kalle meg gjerne syvsover eller tornerose. ?? Endret 31. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 ikke jeg har det. jeg har sett på det bilde legger det i spoiler advarer det er janus katt med 2 hoder Spoiler Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 (endret) Ikke jeg, før nå. Jeg har streamet Plague Inc på kanalen min i går. Hvis du er nysgjerrige så hopp til 2:20 for å skippe den lille døe tiden i staren. ? Endret 1. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 ikke jeg har det, ikke sett eller. jeg har spist Potetsticks er salte vil ha å drikket cola, er for varmt å sove her nå, legger meg ut i stua Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Ikke jeg. Jeg har vært i drømmeland i morges. Altså, jeg har sovet på morgen kvisten ut til ettermiddagen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Ikke jeg. Jeg har malt terrassen i dag! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ikke jeg. Jeg har vært våken hele natten å spilt både Bloodborne og Plague Inc: Evolved. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ikke jeg. Jeg har en del hybelkaniner rundt omkring her nå. (men har det ikke særlig travelt med å støvsuge) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Samme her. Skal jage dem ut om ikke så altfor lenge. Jeg har mistet alle Tv2 kanalene på tv'en. Håper den kommer snart tilbake. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Har ingen tv kanaler. Jeg har vondt i den ene armen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Jeg har vondt, bare ikke i armen da. Vond fot her. Jeg har kjøpt meg en ny kjole i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ikke jeg. Jeg har et fungerende barometer i stuen min. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) Ikke jeg har det jeg har sett på lego sett 42115 TheDarkSapling - SCM skrev (9 timer siden): Samme her. Skal jage dem ut om ikke så altfor lenge. Jeg har mistet alle Tv2 kanalene på tv'en. Håper den kommer snart tilbake. Har du GET https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Jozz07/ingen-enighet-mellom-tv-2-og-telia-i-tv-konflikten Endret 3. juni 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Halo: Combat Evolved skrev (6 minutter siden): Ikke jeg har det jeg har sett på lego sett 42115 Har du GET https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Jozz07/ingen-enighet-mellom-tv-2-og-telia-i-tv-konflikten Nei, har Homebase. Og forresten, jeg har ikke sett det lego settet før nå. Jeg har sjekket til Discord samfunnet mitt SCM-Cartel for noen min siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå