TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har invitert gjester i går til lørdagen. Blir en film kveld. Jeg skal lage maten, pølsegrateng blir det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Så trivelig. Kos deg masse. Jeg har ikke sokker på meg for øyeblikket. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Ikke jeg heller, har nye på fanget ? Jeg har vått hår nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Det hadde jeg i går før jeg la meg. Men ikke nå. Jeg har duppet av to ganger i dag, og sov mye lengere en planlagt. Det ble ca 11 timer til sammen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Sovnet på bussen på vei hjem fra jobb. Jeg har en kjendis i familien. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har trening i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har blodprøve på agendaen i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Det hadde jeg fjor. Og jeg var helt fin. Ingen symtomer på diabetes eller allergier, også en ting var litt lav var D vitamin, det er normalt for oss oppi nord. Jeg har enda ikke rørt tv-spill denne uken. Det er jo trossalt min spille fri uke. Endret 6. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Jeg spiller sjeldent TV-spill. Jeg har en tyggis i munnen akkurat nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har nettopp skrevet en tekstmelding til søsteren min... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Jeg også faktisk Jeg har sett på bilder og videoer fra Afrika-oppholdet mitt i kveld. Gode minner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Så koselig da. Men ikke jeg. Jeg har vaskedag i dag, klæsvak. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Har satt på en vask i dag selv. Jeg har hatt meg en joggetur i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Samme her. Jeg har sett en søt hund i dag.... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har våket hele natt og spilt Hearthstone. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har stått opp usedvanlig tidlig på en lørdag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Tja, stod opp rundt kl 8 i dag. Jeg har spist brakabuskbær som jeg fant i skogen i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Aldri hørt om Brakabuskbær. Så ikke jeg. (Går ikke ann å google det heller.) Jeg har gitt et gedigent blått kort til Off'en, Nako og Lana-L i Banneleken v3 i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har planer om å gå på jobb i øs pøs regnvær i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Jobber ikke på saøndager. Jeg har tenkt meg ut i skogen nå i regnværet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå