SprengeMobil Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Ikke jeg, kun én. Jeg har sett en semitrailer med problemer å svinge ut på veien idag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Ikke jeg. Jeg har vært på jobb i dag morges. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Scarvo skrev (8 minutter siden): Ikke i dag. Jeg har vært i fem begravelser i mitt liv. Jeg har vært på fire begravelser i mitt liv, alle besteforelderen mine. Scarvo skrev (Akkurat nå): Ikke jeg. Jeg har vært på jobb i dag morges. Ikke jeg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (27 minutter siden): Jeg har vært på fire begravelser i mitt liv, alle besteforelderen mine. Ikke jeg. Du har glemt neste "Jeg har". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Off to the Races skrev (1 time siden): Du har glemt neste "Jeg har". Nei, det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (1 time siden): Jeg har vært på fire begravelser i mitt liv, alle besteforelderen mine. Åja, misforstår litt. Ikke jeg. Jeg har vært i telletrådene da det gikk på glattisen der imorges Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Ikke jeg. Jeg har lyst til og bygge min egen likkiste. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) Hem, mulig her også, eventuelt designe engen gravstein eller designe kremerings krukke. Jeg har tenkt å bli begravet eller kremert, hvis den tiden kommer. For meg har det ikke noe å si om hvordan det fullføres. Endret 1. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg er bare 24 så det har jeg ikke tenkt over enda. Jeg har flere kvinnelige venner enn mannlige. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har flere mannlige venner enn kvinnelige. Jeg har en flis under beinet som jeg ikke får ut. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har spist pasta til middag i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Arizona skrev (2 timer siden): Ikke jeg. Jeg har flere mannlige venner enn kvinnelige. Jeg har en flis under beinet som jeg ikke får ut. https://www.kjerringrad.com/flis-i-fingeren-187.html Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (2 timer siden): Ikke jeg. Jeg har spist pasta til middag i dag. Ikke jeg, pizza her. Jeg har gått en tur i regnet i dag. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) Calling Dr Love skrev (5 timer siden): https://www.kjerringrad.com/flis-i-fingeren-187.html Ah... Tusen takk det skal jeg prøve Det har ikke jeg Jeg har vært på snapchat alt for lenge idag Endret 1. februar 2020 av Arizona Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har han Ole Lokøye rundt meg nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har vært mildt frustrert i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Ikke jeg, var det løpe av uka. Jeg har store planer til neste helg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Store og store. Skal jobbe fra fredag til og med søndag. Om det er store vet jeg ikke Jeg har ligget på alle fire på gulvet i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Det har ikke jeg. Jeg har vært på trening i dag, karatetrening. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har snakket med en elektriker i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå