TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Har gjort det for år og dager sider nå. Da jeg jobbet på Aksis. Jeg har blidt illsint på... ...i dag. Det er et post system som jeg over hode ikke liker. ? Endret 2. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Ikke jeg. Jeg har sjelden utfordringer med å snakke til fremmede. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 I noen tilfeller skjer det, ikke heletiden. Jeg har klart første blå belte i karate gradering i går. ??? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ikke jeg da Jeg har stått opp. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg og. Jeg har planer om å kjøpe inn noen julegaver i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Alt gjort for noen uker siden. Jeg har hevet på klesvask i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg også. Jeg har tidligere laget flammekaster ved hjelp av deodorant og lighter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ikke jeg. Jeg har vasket klær nesten hele dag i dag, er på min 3 nest siste maskin nå. Jeg vasker alt på en dag. ?☺️ Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Bare en maskin satt på i dag. Jeg har nettopp hørt på Reggae-musikk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ikke jeg. Jeg har sett på Vampirina på Disney Junior for noen minutter siden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Ser aldri på Disney Channel. Tror ikke jeg har den kanalen engang. Jeg har lagt merke til at tåka kommer sigende utenfor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Ikke jeg. Jeg har våket hele natten nå i natt, og spilt både Minecraft og Code Vein. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Ikke jeg. Jeg har bestilt to billetter til ekstrakonserten med Rammstein i Granåsen 27. juli 2020 Har bestilt Feuerzone (fremste rader, foran scenen) og shuttlebuss tur/retur. GLEDER MEG Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Ikke jeg. Jeg har vært her å kjøpt julegaver i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) Jeg har sovet i 13 timer i natt. Ps: Jeg er ferdig å kjøpe julegaver. Endret 7. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Verken sovet i 13 timer eller kjøpt noen som helst julegaver. Jeg har kjøpt en flaske med Gin i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Ikke jeg, jeg drikker ikke gin. Jeg har E-port på nå: ESL Pro League Finals på 2 Zebra. Kommer ikke til å se hele. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Det har ikke jeg. Jeg har bakt pepperkaker idag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ikke jeg. Jeg har savnet ho AriZO. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ahhhhh Så koselig. Men jeg har ikke savnet meg selv... Jeg har hatt liten tid til å være på lekeplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå