Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Ikke jeg. Kondolerer. Jeg har venner som har omkommet i 2014. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Ikke jeg. Kondolerer. Jeg har opplevd problemer med vekta i kasse 2 på Rema, særlig på vektvarer f.eks. bananer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Har aldri brukt vekten på Rema. Jeg har blødd flere ganger på den ene fingeren min i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Nesten samme hos meg, bare små kutt. Jeg har sett denne filmtraileren idag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 (endret) Ikke jeg. Jeg har sett... ...i dag på YT. Og jeg fikk skikkelig latter krampe av den. Lazy Town er så mye artigere på Islandsk enn på Norsk/orginal-språket. Mener jeg. Endret 8. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Ikke jeg. Jeg har planer om å legge meg om kort tid. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Samme her. Jeg har spist rester av gårsdagens pizza til kvelds. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Ikke jeg. Jeg har planer om å legge meg om kort tid. Det vil skje om ca tre kvarter her. Samme her. Jeg har spist rester av gårsdagens pizza til kvelds. Ikke jeg. Jeg har sett på Norske Talenter i dag/går. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Ikke jeg. Jeg har sett en meget artig Minecraft-video igår Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Har sitter oppe hører på musikk+lego=sliten hode 04:35 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke jeg. Jeg har sett en meget artig Minecraft-video igår Ikke jeg. Jeg har heller ikke sittet oppe å hørt på musikk til langt på natt. Jeg har to nøkler til leiligheten, i tilfelle jeg mister den ene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 (endret) Ikke jeg. Jeg har drukket Powerade nå nettopp. Endret 9. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke jeg. Jeg har duppet av i sofaen i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke jeg. Jeg har nettopp spist middag nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Jeg skal spise middag om ikke så lenge. Jeg har sovet i 9 timer i natt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke jeg. Jeg har øl til kjøling i hagen siden kjøleskapet er fult Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke jeg Jeg har begynt å høre på Bring Me the Horizon Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke jeg. Jeg har hatt en stor dame ved siden av meg på bussen som omtrent skviste meg inn til veggen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Tar aldri buss, så ikke jeg. Jeg har håret mitt i hestehale. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke jeg. Jeg skal besøke faren min i dag, siden det er farsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå