Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ikke jeg. Jeg har ikke sett noen som har gjettet riktig kommune enda. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Det er Vennesla kommune... Jeg har vært på jobb idag 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Det er Vennesla kommune... Jeg har vært på jobb idag Ikke i dag. Skal på igjen i morgen tidlig. Hvordan visste du at det er Vennesla? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Det er Vennesla kommune... Jeg har vært på jobb idag Har du brukt Google, Arizona? Jeg har fått inn noen tørrvarer i hyllene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Jeg har også tørrvarer i hylla. Var på butikke på mandag og handlet mat for tre uker bare på ca 600kr. Det er kun Coop og Ekstra produkter. :w00t: Jeg har vært på trening i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Jeg har også tørrvarer i hylla. Var på butikke på mandag og handlet mat for tre uker bare på ca 600kr. Det er kun Coop og Ekstra produkter. :w00t: Jeg har vært på trening i dag. Hvis jeg får lov å gjette på butikken. Det er en av de fem Extra-butikkene i Alta. Så gjetter jeg på Kronstad. Ikke jeg, plages med tannpine. Jeg har drukket kakao imorges. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Ikke jeg. Jeg har glemt lua mi igjen på jobb i dag. Fryser på ørene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Har du ikke reserve lue? Skjeldent jeg glemmer lua mi da. Jeg har sove i sofaen i natt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Ikke jeg. Jeg sover i senga. Jeg har enda på meg jobbuniform selv om jeg kom hjem for noen timer siden. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Har ikke jobbuniform. Jeg har fyr i peisen nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Samme her. Jeg har jobbet overtid idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Jeg har ikke jobb. Jeg har prøvd et nytt spill i dag. Likte dette spillet også. :love: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Spiller nesten ikke i det hele tatt, så ikke jeg. Jeg har omtrent bare svarte underbukser, + 1 rosa og en blå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Ikke jeg, har ikke fargetelling på boxere. Jeg har spist torsketunge til middag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Ikke jeg. Jeg har gjespet mye i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Samme her, særlig bak kassa på Rema. Jeg har fått vite hvorfor lønna mi var litt lavere iforhold til oktober. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Lønna mi for oktober var akkurat som forventet. Jeg har både brødre og søstre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Samme her, en storebror og en tvillingbror. Jeg har bestemt meg for å dra på julebord med mine arbeidskolleger og gjengen fra den andre Rema-butikken der jeg bor. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Så gøy. Kos deg. Jeg har en mor som er født og oppvokst i Nord-Norge. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Samme her. På morssiden min har jeg samiske aner. Jeg har onkler som har omkommet på 90-tallet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå