TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg, liker ikke The Walking Dead. Jeg har spist fløte-is i dag med lakrissaus. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg. Jeg har spist kveldsmat for en halv times tid siden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Jeg har ikke enda spist kveldsmat. Det skal bli kveldsmat her også. Jeg har sett islandsk nyhetsending i dag, Fréttir. Endret 4. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Ikke jeg. Jeg har stått opp. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Det gjorde jeg kl 05.00 i morges. Jeg har vært ute nesten hele dagen, med unntak av lunsjpause. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Samme greia, bare motsatt her faktisk. Med unntak at jeg måtte selvsagt gå ut i boden min for å hente middagsmaten min. Jeg har spilt Code Vein i dag, og gjør det fremdeles. Endret 5. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Ikke jeg. Jeg har spist fiskepinner til middag idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Ikke jeg. Jeg har spist pølser og grønsaker til middag i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Ikke jeg. Jeg har skiftet dekk på to biler i dag! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Ikke jeg. Jeg har på meg en mariusgenser nå, som min kjære mor har vært så grei å strikke til meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Ikke jeg. Jeg har spist ostesmørbrød til kveldsmat. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ikke jeg. Jeg har våknet opp til flere SMSer i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ikke jeg. Jeg har rydda i boden og kastet gammel sjokolade. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ikke jeg. Jeg har blitt snakket dritt om av en annen forumbruker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Hæææææææ? Hvem? Ikke meg... Jeg har lurt på hvem den «annen forumbruker» er... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Jeg kommer ikke til å avsløre hvem. Men jeg får med meg ting selv om jeg ikke alltid er pålogget Jeg har ingen oppvaskmaskin hjemme. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Det har jeg Jeg har ingen gassovn hjemme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ikke jeg heller. Jeg har hatt husdag i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Hva er husdag? Ikke jeg. Jeg har vært en tur i denne kommunen i dag. Vet noen hvor det er? Den som vinner får en like Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Hva er husdag? Ikke jeg. Jeg har vært en tur i denne kommunen i dag. Vet noen hvor det er? Den som vinner får en like Husdag er samme som å ha husvask med en miljøarbeider eller noen. Ikke jeg. Vet heller ikke hvilken komune det er heller. Jeh har sett Zach King på YT i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå