SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Ikke jeg. Jeg har fått truserøsk av storebror i ettermiddag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Ikke jeg. Jeg har ikke store bror som kan terge meg. Jeg har gjort nr 2 i dag på do. Herlig følelse når man er ferdig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Samme her, vet ikke når. Jeg har vært på butikken jeg jobber hos idag, som kunde. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Ikke jeg. Jeg har skadet tommelen min i dag (med kniv) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Heldigvis ikke jeg. Jeg har vært på kino i dag, og så Terminator: Dark Fate. Jeg elsket filmen. :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Endret 2. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Ikke jeg. Jeg har sett en naken dame i natt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Ikke jeg. Jeg har betalt ett par regninger i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg trenger ikke å tenke på det. De blir trekt automatisk. Jeg har tenkt å streame Minecraft i dag på YT kanalen min. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Ikke jeg. Jeg har sovet gjennom hele formiddagen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Ikke jeg. Jeg har innsett i løpet av helga at jeg egentlig har det ganske bra, til tross for at jeg ofte tenker motsatt. Jeg har mat, leilighet, jobb, tak over hodet osv, alt det man trenger for å overleve. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg. Jeg har trukket en visdomstann imorges. Etterpå kjente jeg det vondeste jeg har opplevd i hele mitt liv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg har trukket alle mine fire visdomstenner får mange årside. Jeg har humørsvingninger igjen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg. Jeg har spist jegergryte til middag idag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg. Jeg har ringt Nordea kundeservice. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg. Jeg har hørt på Her og nå på NRK P1 i ettermiddag. https://radio.nrk.no/serie/her-og-naa-hovedsending/DMTN01017519/04-11-2019 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg. Jeg har forsøkt å holde tempoet oppe på lekeplassen nylig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Samme her. Jeg har nyst flere ganger idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg. Jeg har ikke vært på karate trening i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg. Jeg har lugget hjemme i smerter like etter tannlegebesøket idag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke rart du har vondt hvis du lugger deg selv Ikke jeg. Jeg har sett alle sesongene av The Walking Dead. Ny episode i kveld kl 22. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå