SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg, snø på fjellene der jeg bor Jeg har fått besøk av en tante på farssiden min på jobb idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Har også besøkt noen idag. Jeg har besøkt søskenbarnet mitt på jobben hennes i dag. Hun jobber på Coop Extra. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg. Da gjetter jeg på Kronstad. De øvrige Extra-butikkene i Alta er jo Elvebakken, Midtbakken, Bossekop og Gakori. Jeg har spist rester av pizzaen fra igår. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Ikke jeg. Jeg har stått i en stige i dag. Endret 4. oktober 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har fått besøk av storebror idag hjemme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Jeg må nok låne storebroren din, pga jeg har ingen storebror. Jeg har sett filmen Iron Sky: The Coming Race i dag, det er en fasinerende og kul film. Elsker ben. :love: Endret 4. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har alle albumene til Lana Del Rey på CD Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg har ikke den samlingen der. Jeg har også en stor Cradle Of Filth samling. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har store planer for inatt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke i dag. Men... ...jeg har store planer for søndags natten. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har snokspist maiskaker for en times tid siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg jeg har vont i ryggen etter jeg løftet de 2 eskene med cola på 28.kilo Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg. Er sterk til sånt Jeg har runka for første gang på over en måned Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Nemen, gratiz da. Det skal ikke skje før på søndagen her. Da varer det ikke bare noen små urslige sekunder. Mulig halv time til en time her. Det beste skal man altids ta tilslutt. :dribble: :dribble: :dribble: Jeg har vært innom Gaysir en snar tur i dag. Ps: Du spørr om jeg er homo, da tar du feil. Endret 5. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 ikke jeg jeg har spist karbonader til frokost nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har snakket med Joking i PM inatt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har hoppet over frokosten i dag... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har handlet idag på butikken jeg jobber hos. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har faktisk sett ett par rådyr i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har gått en tur i regnet idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå