TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Jeg har også energi drikk i kjøleskapet, men det er ikke Red Bull, det er Moneter Energi Ultra Violet i en 500ml boks. Jeg har vært på butikken i går på kveldstid. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Hemm, enig meg Jo-KN at alle kan gjøre feil i blant. Jr. Spre-M det var ment som et harmløst spøk. Ikke trekk ut alle høstrådene da. Jeg har sett tre Olsen Banden filmer i dag. Høstrådene hæææææææ? Ikke jeg. Jeg har fått plater med Lana Del Rey imorges. Det jeg har fått er Ultraviolence (2014) og Lust for Life (2017) Den siste er et boxset som ikke bare inneholder plata, men også en bok med tekstene og 13 bildekort Honeymoon (2015) kommer etter hvert. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har stor respekt for det norske helsevesenet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Samme her. Jeg har stor respekt for Forsvaret. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Samme her. Jeg har nesten gapskrattet nå i kveld av Jr. Spre-M sine sitater. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ikke jeg, for jeg skriver dem. Jeg har kjedet meg på Spotify før jeg la meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ikke jeg. Nå har jeg gapskrattet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har satt en av kattene mine på badet for natta slik at hun ikke maser så fælt på meg. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Har ingen katter... Jeg har snappet for mange snapper idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Har sneppet ja, men ikke så mange da. Jeg har blidt oppringt av en og samme selger Windmill to ganger i dag på to vidt forskjellige nummer. Jeg tokk ikke av røret noen av gangene, lot det ringe. Så sperret jeg dem begge. Jeg er dritt lei selgere. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Det er jeg også. De ringer i ett hver dag. Jeg har kjedet meg på sofaen idag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har spist rundstykker med karbonader til lunsj idag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke her. Jeg har vært innom jobb i dag og snakket med kolleger som jeg savner. Kjedelig å være sykemeldt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har spist siste rest av pizzaen min fra lørdagen på jobb. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Det har ikke jeg. Jeg har vært alene leeeeenge idag, blir rastløs jeg da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jeg har også nesten vært alene i dag. Men jeg blir ikke rastløs pga det. Jeg har gitt ho Ari-ZO en ide hva hun skal kle seg ut på halloween under denne leken her. Skulle ønske... -leken Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har sendt PM til Joking nå nettopp. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har joggesko i størrelse 48 (av behov for mer høyde over foten, ikke lengden). Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg har klær i størrelse L (av behov for skulderbredden min), men går også i størrelse M. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg, jeg bruker XL. Jeg har laddet mobilen min nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå