SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ikke jeg. Jeg har spist frokost nå nettopp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 paranormale du mener???Ja, korrekt. Ånder og sånt. Det er mest vandrere jeg opplever da, de kommer og går. Ikke jeg. Jeg har spist frokost nå nettopp. Ikke jeg. Jeg har akkurat stått opp. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Samme her, for tre timer siden. Jeg har sett på dette: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Nå har jeg sett den. Men jeg har ikke sett den før du postet den da. Jeg har trykket på videoen som Jr. Spre-M viste oss. Endret 22. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Samme her, da jeg postet den Jeg har kommentert posten over meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Samme her, da jeg postet den Jeg har kommentert posten over meg. Samme her. Jeg har sitert posten over meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Samme her, da jeg postet den Jeg har kommentert posten over meg. Samme her. Jeg har sitert posten over meg. Samme her. Jeg har sitert to poster, hvorav en sitat inni en sitat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Banner DeMørkeFrøene for å heller ikke gjøre det samme med mitt.Jeg trodde det ikke gikk ann langer å gjøre det, sitere inni en sitat. Ikke jeg. Jeg har sitert en sitat fra en helt annen tråd. Endret 22. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ikke jeg. Jeg har nesten blitt forvirret grunnet dette. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg er alltid forvirret. Jeg har gått en lang tur i skogen i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Samme her, bare på gang og sykkelvei. Jeg har spist spareribs til middag idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Hæ!! Hva slagt rett er spareribs? Aldri hørt om. Jeg har spist ostesmørbrød til kveldsmat. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Samme her. Jeg har hørt på denne populære remixen av Summertime Sadness igår kveld. 6/10. Jeg holder meg helst til originalen som jeg nesten blir rørt av. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 (endret) Jeg syns det er motsatt her. Originalen 5/10, og den der er 6/10. PS: Nå har jeg hørt den. Jeg er glad i tekno. Jeg har hørt på denne. Og syns den er kul. :love: https://youtu.be/ltsgCJ0jwnU Dette er originalen: https://youtu.be/ZM80F_J-QHE Endret 23. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Det har ikke jeg.. Jeg har lurt på hvorfor så mange av trådene her inne er stengt?????? Noen som vet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Det er nok fordi det blir mye spamming. Og i tillegg er mange av dem svært like. Jeg har sendt en melding til administratorene hvor jeg ønsket en begrunnelse for at enkelte (ikke alle) av trådene ble stengt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Samme her, sendte en PM til Øystein og (Mr-SG, Frøene, LM, Joking og Pliscin) der vi uttrykker vår misnøye. Jeg har telt varer på jobb idag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Er ikke på jobb i dag men varetelling er ikke mine arbeidsoppgaver uansett. Jeg har hatt besøk av noen hjemme hos meg i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har nettopp kommet hjem... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Samme her. Jeg har drukket den vanlige, en sukkerfri RedBull etter jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå