SprengeMobil Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Ikke jeg. Jeg har kommentert skrivefeil i Bannetråden v3. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg. Jeg har spist min egen lagde versjon av denne retten i dag til frokost. Min variant er slik: Kokt makaroni Noen par skiver med ost Hakk opp sherrytomater og røvin-snapp og rør det inn. Og der etter kryddrer den med chili krydder. Herre gud, min varianten er farlig godt. :love: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg. Jeg har spist frokost for en halv time siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg. har ikke sovet 1 min natt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg, sov seks timer i natt. Feil lek, dette er Jeg har-leken Jeg har sagt at det er feil lekt til Joking nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 ikke jeg. jeg har hostet Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg. Jeg har kjøpt fløtegratinerte poteter, slik at jeg kan ha det til laks til middag idag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 ikke jeg jeg har varma opp ds sinn favoritt rett i 3 min i mikrobølgeovn i dag pluss poeng for den retten 10 å veldig good minus ingen jo den er veldig mektig Ikke jeg. Jeg har spist min egen lagde versjon av denne retten i dag til frokost. Min variant er slik: Kokt makaroni Noen par skiver med ost Hakk opp sherrytomater og røvin-snapp og rør det inn. Og der etter kryddrer den med chili krydder. Herre gud, min varianten er farlig godt. :love: Har spiser ds sinn favoritt rett trur jeg da farlig good Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Ikke jeg. Jeg har spist laksemiddagen med fløtegratinerte poteter som jeg snakket om i min nest siste post. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Det har ikke jeg. Jeg har kjøpt meg svart skinnbukse idag. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Ekki ég Ég hef nú aðeins betri skilning á íslensku, en áður. ___________________________________________________________________ Oversatt den her for de som ikke forstod hva jeg skrev: Ikke jegJeg har nå litt bedre forståelse for islandsk, enn før. Endret 29. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Det har ikke jeg. Jeg har kjøpt meg svart skinnbukse idag. Håper skinnbuksa er fin den Ikke jeg. Jeg har hentet post i morges. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Gjore det når jeg ko hjem fra jobb. Jeg har kjørt til og fra jobb med en gammel øks med tre skaft i bilen. Glemte helt ut at jeg la den der sist uke. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Ikke jeg. Jeg har drukket en boks RedBull nå nettopp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Ikke jeg. Jeg har sett på Olsen Banden i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Ikke jeg. Jeg har vært på verksted med Forden idag. S-Max. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Ikke jeg. Jeg har vært en snartur på Kiwi nå i kveld. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Ikke jeg. Jeg har hørt på Sigrid - Sucker Punch på kassett. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 ikke jeg sluttet med kassetter bare spotify her i gården Har tatt ut en fjordland ut av microen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Ikke jeg. Jeg har sett denne musikkvideoen idag: Visuell kreativitet får du her! En monstrus Lana som trør rundt i gatene i LA... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå