Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Gjorde det før i dag. Jeg har sett "Oslo brenner" på TV i kveld. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Ikke jeg. Jeg har funnet opp en ny idé til en telletråd. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Ikke jeg. Jeg har blitt tutet på av en trailer i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Ikke jeg. Jeg har byttet profilbilde idag Fra Keith Flint (The Prodigy) til James Hetfield (Metallica) mitt favorittband Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Ikke jeg. Jeg har blidt enda litt bedre på Islandsk nå. :yes: Jeg har lånt en islandsk barne bok fra biblioteket sånn jeg kan øve. Endret 7. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Det har ikke jeg. Jeg har vært på shopping med barna. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Så gøy da Ikke jeg. Jeg har glemt å barbere meg på noen dager nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Flere uker her. Jeg har enda ikke sovet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Det har jeg. Jeg har fått en kredittvurdering i posten idag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Ikke jeg. Jeg har hentet en pakke i dag. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Det har ikke jeg. Jeg har vært sur idag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 På en måte. Jeg har registrert meg på Norsk Tipping, og nå kan jeg endelig kalle meg selv for spiller hos Norsk Tipping! Bare 5 dager etter at jeg fylte 18 år. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Har ikke registrert meg på Norsk Tipping i dag. Jeg har opprettet en ny tråd på forumet. Håper på å se noen av dere komme innom etterhvert https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1851740 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Det har jeg, og postet der også. Jeg har planer om hva som skal være med i fremtidige nummer av Bladet LM. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Aner ikke hva det er. Jeg har ferie i 2 uker nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Ikke jeg. Jeg har kjøpt en ny treningsklokke idag, Fitbit Charge 3. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Ikke jeg. Aldri prøvd noen sånne... Jeg har drukket temmelig mye vann fra en bekk i dag. (ble veldig tørst på tur i skogen!) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Ikke jeg. Jeg har fått en av Metallica-CDene jeg bestilte. Det var Ride The Lightning, bandets andre studioalbum, gitt ut i 1984. Den jeg bestilte er en remastered utgave fra 2016 som også er pakket i digipak. Pakke 2 fra CDON.com er på vei, mens pakke 3 er ennå under behandling. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Ikke jeg. Jeg har byggd en diamant farmer i Minecraft i går til i dag. Denne her... ...den fungerte også. Det er egentlig en glitch. Og fungerer kun på Ps4. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Ikke jeg. Jeg har vunnet 50 kr på Lotto idag, og hadde 4 rette. Hipp hurra for den store gevinsten. PS: Den første gangen jeg spiller noe på Norsk Tipping, ettersom det er bare en uke og en dag etter at jeg fylte 18 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå