Arizona Skrevet 30. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2019 Jeg også, lenge siden da. Jeg har fått bikini skille i sola Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2019 (endret) Ikke jeg. Jeg har gått en tur på 4 km idag. Endret 30. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2019 Ikke jeg. Jeg har møtt en ny person i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2019 Ikke jeg. Jeg har fått nye møbler som jeg skal hente i morn, (i dag). Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2019 Ikke jeg. Jeg har mere ryktepoeng enn Mr-SG! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2019 Gratulerer Du er og vil alltid være kongen av forumet. Jeg har lyst til å noen andre skal fortsette tråden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2019 Tusen takk Mr-SG Samme her. Jeg har vært uheldig i forrige uke og tastet feil kode tre ganger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2019 Håper at det var koden på tv abonnementet ditt, ikke på bank kortet ditt. Jeg har en artig grise latter, når jeg begynner å flire/le. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2019 Ikke jeg. Jeg har fått Rammstein sitt nye album i posten idag. Fyrstikken Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2019 Det har ikke jeg... Jeg har kjedet meg i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2019 Ikke jeg. Jeg har deltatt i trekningen om to billetter til Rammstein i Trondheim 26. juli 2020 på Radio Rock med SMS, men det gikk ikke for tredje gang! Håper jeg vinner i morgen! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2019 Ikke jeg. Jeg har solgt honning til sjefen på jobb i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2019 Ikke jeg. Jeg har syklet nesten en mil idag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg også. Jeg har måttet skifte tøy på jobb. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2019 Ikke jeg. Jeg har sovet dårlig i natt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2019 Samme her. Jeg har laget en konsertarena i ROBLOX. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2019 Vet ikke hva det er. Jeg har fått vite at broderen er lagt inn på sykehus i ettermiddag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Vet ikke hva det er. Jeg har fått vite at broderen er lagt inn på sykehus i ettermiddag. Jeg må nok låne din bror Mr-SG, det er pga jeg har ingen bror. Har kun søstre. Samtidig trist at han er lagt inn på sykehuset da. Endret---> Jeg har sovet i ti timer i natt. Endret 9. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2019 Feil tråd. Dette er "Jeg har-leken", ikke "Dilemma-leken". Fort gjort. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2019 Jeg har gitt DarkSeeds beskjed om at han postet i feil tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå