TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2019 Har også spill som støtter VR, men jeg har ikke VR-briller enda. Jeg har Playstation move til ps3. Men ikke til ps4 enda da. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2019 Det har ikke jeg. Jeg har vekket barn idag, selv om ingen ville stå opp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har holdt på å forsove meg i morges. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har krøllet håret i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har kjøpt to esker Gomp, begge med Supergompen på baksiden av eskene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har spist brødskiver med ost og baby agurker på toppen til kveldsmat. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2019 Inte jag. Jag har bytt profilbild till det svenska flaggat, till Svenska flaggans dag! Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har sovet godt i natt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2019 Samma här. Jag har hållt på att forsöva mig om morgonen i dag också! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har jobbet i åtte dager på rad nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2019 Inte jag. Jag har skrivit på svensk idag, för svenska flaggans dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har opplevd kraftig tordenvær i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2019 Inte jag. Jag har blivit följt efter en liten unge med cykel, jag måste löpa tilbaks hemma igen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2019 Ungen trudde sikkert at du var en kjent person, vil jeg tro. Eller ville sikkert ha hjelp for å finne sin mor eller far, avhengig av hvor det skjedde hen, og om jenta/gutten skrek. Kan også være at ungen var nygjerrig og ville hilse på deg. Kan også vær at du følte at ungen fulgte deg selv om ungen egentlig ikke gjorde det. Osv, muligheten er mange om hvorfor ungen fulgte deg, eller hvorfor du fikk den følelsen. :yes: Jeg har selv opplevd at mann med en sønn følte at jeg fulgte dem. Jeg så det på utrykket demmes når de så bak seg og så meg. Selv om jeg egentlig ikke gjorde det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har pusset tennene for 20 minutter siden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2019 Gjør det hver morgen og kveld. Jeg har spilt golf. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2019 Kun minigolf. Jeg har sagt ja til og være med på sommeravslutning med jobben. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har kjøpt meg nye løpesko og løpte en over 4 km tur idag. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 7. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg har ikke gjort noen av delene, men var å trente før i dag. Jeg har hatt fri i hele dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har spist en Grandiosa Taco Fiesta idag, for første gang. "Den var jo kjempegod!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå