SprengeMobil Skrevet 3. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har våket i senga 10 minutter etter alarmen gikk av. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg våknet klokken 5 i dag varm å sove Jeg har sett på posten sinn side i dag etter Oculus Quest Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har fått ei blemme under foten idag etter løping. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har drukket smoothie i dag, med smak an ananas ingefær. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har kjøpt mat på Kiwi etter løpinga som ga meg blemme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg har også vært på Kiwi i dag. Men jeg løpte ikke. Jeg har spille fri uke nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2019 Kanskje jeg burde prøve det også jeg. Jeg har løpt en ny tur i ettermiddag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Kanskje jeg burde prøve det også jeg. Jeg har løpt en ny tur i ettermiddag. Anbefaler deg at du burde prøve det. ¦3 Jeg har også vært ute i dag, bare ikke løpt da. Når jeg dro på Kiwi tidligere i dag. Jeg har tegnet i dag. En helt egen håndkontroll design. Hva syns dere? :wee: Kanskje, jeg tegner den fra flere vinkler også. Det er ikke helt bestemt enda da. Men hvis det blir noe av det, da vil de bildene kun havne under siden min (2.). Endret 4. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Jeg har ikke sovet i natt+ hostX10 Anbefaler deg at du burde prøve det. ¦3Jeg har også vært ute i dag, bare ikke løpt da. Når jeg dro på Kiwi tidligere i dag.Jeg har tegnet i dag. En helt egen håndkontroll design. Hva syns dere? :wee: Kanskje, jeg tegner den fra flere vinkler også. Det er ikke helt bestemt enda da. Men hvis det blir noe av det, da vil de bildene kun havne under siden min (2.). Ja jeg likte likte den Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Du er kjempe flink til å tegne TheDarkSeed Har sovet sånn passe. Jeg har hatt eksamen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har fått det runde tallet for andre gang i Nedtelling fra 100.000 :w00t: 74 000 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg Jeg har sett på nyheter i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har drukket vann med is i flaska idag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg Har spist Tikka i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg, har tenkt å spise tikka til middag en dag i denne måneden. Jeg har levd uten Internett de to første timene av skoledagen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Du er kjempe flink til å tegne TheDarkSeed Har sovet sånn passe. Jeg har hatt eksamen. Jeg har ikke sovet i natt+ hostX10 Ja jeg likte likte den Takk Arizona og Jo-KN. Kult at dere likte tegningen. Ikke jeg, har tenkt å spise tikka til middag en dag i denne måneden. Jeg har levd uten Internett de to første timene av skoledagen. Ikke jeg. Har ikke gått på skole nå på år og dager. Jeg har vært ute med støttekontakten min i dag? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har tørket skoene mine idag med tørkepapir, slik at vannet forflyttet seg i papiret. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har trent i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg. Jeg skal trene i morn. Jeg har besøkt naboen i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2019 Ikke jeg. Jeg har kjøpt mange VR spill i Oculus butikken i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå