Arizona Skrevet 5. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2019 Ikke jeg. Jeg har skrevet mye for hånd i dag Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2019 Ikke jeg. Jeg har nettopp spist en brødskive... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) Ikke jeg. Jeg har betalt for 2 ukers sydenferie men reist hjem etter en uke, ble drittlei Endret 5. mai 2019 av Skogslik Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2019 Ikke jeg. Jeg har hoppet på ski i min hjemmelagde hoppbakke idag. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 5. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2019 Ikke jeg. Jeg har hørt mye på musikk i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2019 Samme her. Jeg har gått i skiløypa idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2019 Det er ikke snø her jeg bor, så det blir vanskelig. Jeg har akkurat sotte meg ned for å spille enda mer Diablo III, selv om jeg har 100% triophies i det spillet. Har ordnet meg et nytt mål i det spillet, det er å finne absolutt alle Kanai's Cube Powers. ¦3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2019 Ikke jeg. Jeg har overnattet hos en russisk student i Steinkjer (mens jeg var på haiketur i Norge). Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Det har ikke jeg.. Jeg har rotet i klesskapet idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 (endret) Ikke jeg. Jeg har vært på Diskusjon.no via mobilen min i dag. Og i tillegg... ...har jeg 9% batteri leve tid på mobilen min akkurat nå. Endret 6. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Osp Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg har ikke vært innom Diskusjon.no på mobilen, men jeg har hatt 9% strøm på mobilen i dag. Jeg har vært på butikken i dag. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Det har jeg og Jeg har forbrent mange kalorier idag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Det har jeg også. Jeg har vært på trening i dag. Mye kalorier forbrent der. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Me tooooo. Jeg har tenkt å finne senga nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Ikke jeg. Jeg vil gjerne være våken litt til. Jag har spille fri uke nå. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Har så mye å gjøre at jeg ikke har tid til spilling uansett denne uka. Jeg har drukket iste denne uka. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Ikke jeg. Jeg har vært i storbyen idag. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Ikke jeg... Jeg har pusset tennene mine 2 ganger idag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 (endret) Har så mye å gjøre at jeg ikke har tid til spilling uansett denne uka. Jeg har drukket iste denne uka. Jeg sa at jeg har spille fri uke. Altså det blir ingen spilling på meg denne uken. ¦| Ikke jeg... Jeg har pusset tennene mine 2 ganger idag Jeg har ikke pusset tennene mine enda. Jeg har spist og drukket nye kalorier nå i kveld, rett etter jeg kom hjem fra trening. Endret 6. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mai 2019 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg også. Jeg har sendt melding til to personer i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå