Scarvo Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Jeg og Jeg har prøvd å være morsom akkurat nå. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 He he det var morsomt... Jeg har ikke vært morsom... Jeg har leita etter nytt profilbilde Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Jeg gjorde det igår, til minne om Keith Flint fra The Prodigy. RIP Jeg har vært på møte idag. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Det har ikke jeg vært. Jeg har spist yoghurt i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Jeg har spist lunsj for en halv time siden. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Jeg har besøkt profilen til Sprengemobil nettopp. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Det har ikke jeg. Jeg har satt meg i bilen nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Jeg satte meg på en buss i morges. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Jeg har ikke vært på noen buss i dag. Jeg har fått sextilbud av prostituerte i Oslo. (Jeg takket høflig nei) Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Det har ikke jeg men har fått spørsmål fra menn på gata Jeg har vasket opp i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Jeg har hørt på noen 6ix9ine-sanger som aldri har vært ute. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Det har ikke jeg. Jeg har kjørt lastebil mange ganger. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Jeg har laget eggerøre til lunsj. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Det har ikke jeg... Ikke idag. Jeg har vært sur i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Jeg har spist middag for en halv time siden. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Ikke spist middag her enda. Jeg har en bjeffende hund rett utenfor nå. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Det har ikke jeg... Jeg har gått tur og forbrent noen kalorier 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Jeg gikk en liten tur tidligere i dag. Jeg har byttet batteri i en lommelykt i dag.... Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Det har ikke jeg.. Jeg har gitt alle ungene mange gode klemmer i dag 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Rapporter Del Skrevet 2. april 2019 Det har ikke jeg.. Jeg har gitt alle ungene mange gode klemmer i dag Nåh, det skulle jeg også gjerne gjort. Men jeg har ingen barn som jeg kan klemme. Arizona, får jeg lov å låne dine barn, sånn at jeg får klemt dem? =3 lol Jeg har spist kaloribombe akkurat nå, godter, Supermix Sur sånn den godteposen fint heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå