Scarvo Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Ikke jeg. Jeg har fikset noe som var ødelagt i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Ikke jeg. Jeg har båret ved i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Ikke jeg, jeg har ikke peis å brenne ved i. Jeg har sett en ekkel fyr i dag, to ganger i dag. Både på City og hjemme, ha avslørte meg i jente klær. Han gikk helt inn til stuvinduet mitt og så inn der han stod i snøen og smilte med sin falske smil og lo. Når observerte ham lo, da viste jeg ham fingeren. Det finnes ikke respekt i ham, som om er en 5år gammel gutt unge i en 31 år gammel kropp. PS: Beklager at det ble litt personlig her nå. Aldri likt sånne type folk. )¦ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 ha avslørte meg i jente klær. Creepy person ja, men denne setningen gjorde meg litt nyskjerrig? Ikke jeg btw. (Møtt ekkle personer, men ikke i dag) Jeg har vært involvert i en bilulykke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Creepy person ja, men denne setningen gjorde meg litt nyskjerrig? Ikke jeg btw. (Møtt ekkle personer, men ikke i dag) Jeg har vært involvert i en bilulykke. Jeg trodde at du hadde fått med deg det. Jeg er åpen om det. Jeg liker å kle meg i jente/dame klær. Der fikk du svar på det. Jeg har også vært involvert i en bilulykke. Heldig hvis ikke i en stor bilulykke. Jeg har sett på Spilluka i dag på Level Up. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Jeg har ikke sett på spilluka. Jeg har tatt håndkrem på hendene i dag. Blir så tørr når det er kaldt ute. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Må vell også ordne meg ny håndkrem. Så, nei, jeg har ikke gjort det. Jeg har han Ole Lukkøye nærheten av meg nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Ikke jeg. Jeg har vært utendørs i hele dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Bare litt mens jeg brukte papp pressen på jobben. Jeg har bundet soveromsvinduet mitt fast i en ovn med en høyttalerkabel siden det blåser så mye nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Ikke jeg. Jeg har spist lapskaus i kveld. Nam nam. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Jeg har ikke spist lapskaus på mange uker. Jeg har fulgt med på vær-meldingen for i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Ikke jeg. Jeg har kjøpt julegaver i dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Jeg trodde at du hadde fått med deg det. Jeg er åpen om det. Jeg liker å kle meg i jente/dame klær. Der fikk du svar på det. Ah, da forstår jeg Ikke jeg, kjøpte nesten alle black friday. Jeg har drukket tee i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Jeg også. Jeg har spist på Burger King i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Ikke jeg, har bare gjort det 1-2 ganger i livet. Jeg har glemt regnjakken min i huset til foreldrene mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Har ikke regnjakke hjemme. Kun på jobben. Bruker mest paraply. Jeg har drukket Iste nettopp. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Paraply her i vest er meningsløst Har ikke drukket iste. Jeg har drukket øl i kveld. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Ikke jeg. Jeg har hatt middagsbesøk i kveld. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Ikke jeg. Jeg har planer om å sove snart. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Ikke jeg. Jeg har en gammel dame som nabo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå