Scarvo Skrevet 3. november 2018 Rapporter Del Skrevet 3. november 2018 Ikke jeg, aner ikke hvor Narvesen er engang. Jeg har vær alene hele kvelden. Jeg har ikke vært alene i kveld. Jeg har spist popcorn i kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg. Jeg har drokket Coca Cola i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg. Jeg har drukket Fanta Exotic i dag. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Det har ikke jeg. Men jeg har til vane å drikke mer koffein enn er sunt daglig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg. Jeg har slitt med å sove i natt. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg Jeg har kjørt bil i dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Jeg har hørt biler, men ikke sjørt en bil. Jeg har hørt stillheten fra ville fugler i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg. Jeg har hørt biler som passerer leiligheten min. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Jeg også. Jeg har spist kjøttboller til middag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg. Jeg har sendt flere e-post til samme person i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg. Jeg har snurret vinyler i dag (Nå også) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Rapporter Del Skrevet 5. november 2018 Ikke jeg. Jeg har spilt tre spill i dag. Minecraft, Blazblue og Dark Souls. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2018 Rapporter Del Skrevet 5. november 2018 ikke jeg. jeg har bygget påå 31011 i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Rapporter Del Skrevet 5. november 2018 Skulle gjerne gjort det også. Men nei, ikke her. Jeg har en rotete soverom. Mengder av fetisj ting liggende slengt ut på gulvet. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. november 2018 Rapporter Del Skrevet 5. november 2018 ..... .... .... .... .. ikke jeg. Jeg har tre forskjellige kaffemaskiner hjemme. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. november 2018 Rapporter Del Skrevet 5. november 2018 Ikke jeg. Har bare en. Jeg har nettopp spist frokost. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2018 Rapporter Del Skrevet 5. november 2018 Ikke jeg. Jeg har gått i regnet på jobb i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Rapporter Del Skrevet 5. november 2018 Ikke jeg. Jeg har mengder hvis av brettspill, både kjøpte og selv laget. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2018 Rapporter Del Skrevet 6. november 2018 Har noen få bare. Ingen som jeg har selvprodusert. Jeg har stått på Wakeboard tidligere. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2018 Rapporter Del Skrevet 6. november 2018 Aldri gjort det. Jeg har vært på skole i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå