Sopptur Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 Please oppdater på hvordan magen har det om 1 time! Jeg kaster alltid ting som har gått ut på dato, bortsett fra yoghurt, det fryser jeg ned så får jeg yoghurt-is. Jeg har hatt en edru helg! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har sett to rådyr i skogen i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har skadet meg i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg gjorde det i helgen, det er mest for nytelsen sinn del. Men ikke i dag. Jeg har både spilt Minecraft og Dark Souls i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2018 Har aldri spilt noen av dem. Jeg har møtt en elg-jeger i skogen i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har knust noe i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har en far som har vært på elgjakt i dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har kjørt på en elg før. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 Ikke jeg, heldigvis. Jeg har aldri smakt snus. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg har det EN gang for fem år siden... Ble liggende på sofaen resten av kvelden. Jeg har klart å punktere sykkelhjulet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) "Pensjonisten" min Merida har enda ikke punktert, hun har ikke vært det på en god stund nå. Hun ruller jo enda da, bare det at gir systemet og setet på ho er blidt dårlig. Hun er gammel på årene skjønner dere. Det er nok på tide hun fortjener en god og lang og vel fortjent ferie om ikke så veldig lenge. Jeg har ting/tang/lemmer som jeg har gitt navn på. Endret 4. oktober 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har spist kake på jobb i dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har Autopass-brikke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Autopass-brikke!! Hva er det for noe? Så med andre ord ikke jeg. Jeg har vært hos frisøren i dag. Uvant å ha kortere hår enn det jeg var vant med. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har sett ville flamingoer. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Det har ikke jeg Men jeg har et klesplagg med bilde av flamingoer på Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har en sofa som er mye eldre en meg selv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har tatt inn sykkelen min til vinteren. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Den står inne hele året Usikker på om den fungerer lengre. Jeg har bakt Laugenbrezel og Laugenstangen i dag Endret 6. oktober 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2018 Jeg har ikke bakt noe som helst i dag. Jeg har fått kommentar nummer TRE TUSEN denne tråden nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå