TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Jeg så den noen par uker siden. Men ikke i dag. Jeg har sett sola i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Ikke jeg enda (regner her) Jeg har snakket med min far i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Ikke jeg jeg kan ikke det. Fikk det tastaturet i dag til lego pc min. det er dritt tastatur men billig men det går da. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 ... Jeg har ikke fått et slikt tastatur. Jeg har bodd gratis på hotell flere ganger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 ikke jeg har det. men skal sove etter på. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Bare et vennlig tips om at dette er "Jeg har" leken. Altså skal man skrive ting man har gjort tidligere, eller noe man eier. Eksempler: "Jeg har en katt hjemme" "Jeg har diare" "Jeg har vært i Canada" Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) ikke jeg har det. men skal sove etter på. Selv om den er feil skrevet, så svarer jeg bare på den.Samme her, om ikke så lenge. :sleep: Jeg har prøvd mitt nye Super Nintendo spill i dag, Brutal Mario World. Endret 13. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg har ikke det spillet. Jeg har kjøpt meg DestroyerCollectible Action Figures Four action figures straight from the Destroyer album era.Authentically detailed costumes and makeup, plus 11 points of articulation. This limited edition exclusive includes exclusive variants of The Demon, The Starchild, The Spaceman, The Catman! San Diego Comic-Con Debut! Head to "Detroit Rock City" as the band comes together in this amazing boxed set of 4 excellently detailed 3 3/4-inch scale action figures modeled after the outfits worn on their iconic 1976 Destroyer tour! This KISS Destroyer 3 3/4-Inch Action Figure Deluxe Box Set presents exclusive variants of Gene Simmons as The Demon with blood, Paul Stanley as The Starchild in sleeveless costume with a cream guitar, Ace Frehley as The Spaceman with black guitar, and Peter Criss as The Catman in a sleeveless costume with arm bands. Each sensational figure features an authentic sculpted costume and makeup, plus 11 points of articulation (neck, shoulders, biceps, elbows, hips, and knees) for excellent possibility. The ball joints in their shoulders enable them to hold the included instruments! The Demon, The Starchild, and The Spaceman come with their guitars (complete with straps), while The Catman brings his drumsticks. https://www.shopkissonline.com/dest...m_medium=banner&utm_campaign=18_0726 Figurine Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ikke jeg. Jeg har holdt en frosk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg klarer ikke å huske om jeg har. Jeg har akkurat vært i dusjen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ikke jeg. I dag har jeg kastet en ødelagt genser. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ikke jeg. Jeg har sendt melding til min svoger i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ikke jeg Jeg har sortert min lego i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ikke jeg, Legoen min er stuet under min gamle seng. Jeg har fått en stor sjokoladeplate av besteforeldrene mine i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ikke jeg har det. Jeg har spist Maarud Røsta salta peanøtter i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ikke jeg. Jeg har nettopp booket et hotellrom. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ikke jeg. Jeg har sett hagl i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ikke jeg. Jeg har et sterkt behov for å tisse. Så det skal jeg gjøre nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ikke jeg. Har i dag sortert legon min. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Det har ikke jeg gjort på en stund nå. Jeg har bestilt pizza fra Pizzabakeren i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå