Scarvo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Jeg også (Kristiansand). Bor bare 20 min unna. Jeg har bestilt en gave til noen i dag. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Det har ikke jeg, men jeg holder på å bestille en liten gave til meg selv. Jeg har vært på nattevakt forrige natt (one more to go before vacation!) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har snakket med noen fra Tønsberg i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Det har jeg heldigvis ikke, grøsser av tanken på Tønsberg dialekt. Jeg har flaggermus flygende rundt huset nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Åhhh, ikke jeg. Du slapp den vel fri, antar jeg. Jeg har vært på besøk i dag,en venn av meg. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Ikke jeg.. Har en venn på besøk. Overnattingsbesøk. Jeg har sett dokumentar om H.H.Holmes. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har akkurat svitsjet over på kanalen TLC på tv. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Har ikke den kanalen. Jeg har fått grønnsaker på planten jeg planta tidligere i år. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har planer om å se VM-finalen senere i dag. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Det gjorde jeg også Jeg har akselerert fra 0 til 100 på under 3 sek i bil Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Ikke jeg, hadde vært gøy dog. Jeg så VM-kampen og vant på det laget jeg tippet på. Jeg har klappet både en hund, en katt og en sau i løpet av forrige uke. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Ikke jeg. Hun og katt, ja. Men ingen sau. Jeg har mye å gjøre idag. Ærend, får besøk og chilling i s o l a. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Ærend her også. Privat ærend. Men ingen besøk eller ligge ute og sole seg. Jeg har tenkt å dra på City i dag, og kjøpe ny last med nye favoritt brusen min MTN-Dew. Endret 16. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Ikke jeg, aldri vert på ''city'' eller smakt den drikken. Jeg har fyrt opp grillen nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Slutt å terg dialekten min. Tredje gang nå jeg opplever det. Hvær så snill slutt. D= Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Slutt å terg dialekten min. Tredje gang nå jeg opplever det. Hvær så snill slutt. D=Dialekten? Det er jo ikke dialekten din som terges. Klarer ikke se noen terging, jeg.. «City», er det kort for «Oslo City»? Mtn dew, hmm.. den vil jeg smake. Hva smaker den? Jeg har ikke fyrt opp grillen. Fyrt pottitter oppi frityrkokeren og nå steikes det kottisser. Og jeg slipper å lage maten. Skal bare ete den. Nå koser jeg meg nå Endret 16. juli 2018 av Tåketrollet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Dialekten? Det er jo ikke dialekten din som terges. Klarer ikke se noen terging, jeg.. «City», er det kort for «Oslo City»? Mtn dew, hmm.. den vil jeg smake. Hva smaker den? Jeg har ikke fyrt opp grillen. Fyrt pottitter oppi frityrkokeren og nå steikes det kottisser. Og jeg slipper å lage maten. Skal bare ete den. Nå koser jeg meg nå Kanskje ikke for deg nei, ja jeg oppfattet det som terging. MTN-Dew smaker neste samme som 7up, ikke helt prikk lik. =D Har ikke fyrt opp noe grill jeg. Jeg har spist kveldsmat nå. Endret 16. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Jeg også. Jeg har studert ved universitetet. Endret 16. juli 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Ikke jeg ennå. Jeg har tenkt å si god natta folkens. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Ikke jeg helt enda. Jeg har vondt i brystet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå