Scarvo Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Jeg har av en merkelig lyst å våke i natt. Ikke jeg, pga jeg vet ikke hva "snappet" er for noe. Dvs å snakke sammen via Snapchat. Jeg har ikke hatt lyst til å være våken i natt. Jeg har satt på en oppvaskmaskin nettopp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Dvs å snakke sammen via Snapchat. Jeg har ikke hatt lyst til å være våken i natt. Jeg har satt på en oppvaskmaskin nettopp. HÆ!! Hva!! Oja, må ha vært trøtt. Ikke jeg. Jeg har vært på pokemon jakt i dag i fri luft. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har malt kjellerdøren min grønn i dag! Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Jeg har av en merkelig lyst å våke i natt. Ikke jeg, pga jeg vet ikke hva "snappet" er for noe. Snapchat. Ikke jeg. Jeg har kjøpt masse gøye og nødvendige greier idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Snapchat. Ikke jeg. Jeg har kjøpt masse gøye og nødvendige greier idag. Hei!! Du glemmte h*n som er oven deg. Ikke jeg. Jeg har malt kjellerdøren min grønn i dag! Ikke jeg. Snapchat. Ikke jeg. Jeg har kjøpt masse gøye og nødvendige greier idag. Samme her, bare ikke ting. Kun mat. Jeg har klart å lavere å spille spill i dag. Endret 4. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Det klarer jeg hver dag. Jeg har brukt et brannslukningsapparat i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har tatt screenshot av Minecraft-slottet mitt i dag og sendt til en venn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har spilt Destiny i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ikke jeg. Jeg skal spille litt mer Minecraft før jeg legger meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ikke jeg. Jeg skal spille litt mer Minecraft før jeg legger meg. Ikke gelm tiden da. Ikke jeg har ikke tenkt å spille mer i kveld. Jeg har Ole Lukk Øye rundt meg nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har lest en dødsannonse i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har spist frokostblanding i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har leitet etter mobilen i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har vært på bil-tur i dag... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har laget meg middag nå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke jeg, skal lage litt Fjordland senere. Jeg har ryddet litt i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har møtt en liten kosete hind i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har kjørt bil sammen med min far i dag Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke jeg. Jeg har spist to ulike typer is idag, kake også. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Digg. Ikke jeg dessverre. Jeg har syklet på jobb i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå