WeirdFace Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Ikke jeg. Jeg har spist pannekaker i dag! Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Ikke jeg. Jeg har vært på besøk idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Ikke jeg, ikke direkte avhengig, men har hatt perioder der jeg drakk mye av det. Jeg har perioder der jeg tenker altfor mye. En periode du drakk mye. Hva er mye? Jeg ser avhengighet som mye. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) Ikke jeg. Jeg har vært på besøk idag. Ikke jeg. Jeg har gåd mye i dag. Endret 19. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg også, 8 timer + Jeg har dusjet i dag. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) Jeg også Jeg har havutsikt fra verandaen Svar på forrige side: Var i 7 fylker fordi jeg hadde en roadtrip tur/retur fra Oslo og dro hjem til sørlandet etterpå Endret 19. juni 2018 av crazylazyboy Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Ikke jeg, verandaen min vender mot øst og jeg har havet i vest. Jeg bor ved kysten, men akkurat langt nok unna havet til at jeg ikke ser det fra leiligheten min. Jeg har utsikt til flere fjell her jeg bor, fra nord til øst. En periode du drakk mye. Hva er mye? Jeg ser avhengighet som mye. Mye til energidrikk å være, vil jeg si, sånn 3 - 3,5 liter i løpet av en helg. En gang jeg var over grensa sammen med en kompis, kjøpte jeg billig Euroshopper energidrikk, to brett med 24 bokser på 0,25 liter, 12 liter energidrikke til sammen og det drakk vi nesten opp den helga Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Ikke jeg, verandaen min vender mot øst og jeg har havet i vest. Jeg bor ved kysten, men akkurat langt nok unna havet til at jeg ikke ser det fra leiligheten min. Jeg har utsikt til flere fjell her jeg bor, fra nord til øst. Mye til energidrikk å være, vil jeg si, sånn 3 - 3,5 liter i løpet av en helg. En gang jeg var over grensa sammen med en kompis, kjøpte jeg billig Euroshopper energidrikk, to brett med 24 bokser på 0,25 liter, 12 liter energidrikke til sammen og det drakk vi nesten opp den helga Ikke jeg. Bor midt inne i et nabolag. Jeg har teppe på meg nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Ikke jeg. Jeg har tatt livet av ett insekt i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg også faktisk. Jeg har nettopp nyst. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Ikke jeg. Jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal spise til middag i dag... Lenke til kommentar
fiskerdigg123 Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Ikke jeg. Jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal spise til middag i dag... Jeg og. Jeg har nettopp kjøpt meg nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Ikke jeg. Jeg har hentet 4 pakker på posten i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Ikke jeg. Jeg har planer om å kanskje skaffe meg ny bærbar datamaskin. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg også Jeg har snakket med en person som aldri hadde hørt om Norge Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Ikke jeg. Jeg har snakket med flere østlendinger som ikke visste hva «boss» betydde. «Hugo Boss?» OMG. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Haha, samme her. Bare at jeg uttaler det ''Bås'' Jeg har allerede smurt nisten til jobb i morgen Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Flink! Jeg skal ikke på jobb imorgen, så jeg lager heller en bedre frokost. Jeg har drukket deilig sunn ekte presset jus idag og kost meg med en bok. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Jeg har spist brenneslesuppe i mine yngre dager, når jeg gikk på barneskole. Den beste suppa jeg noen sinne har smakt. :love: Har til og med prøvd å lage brenneslesuppe selv i min ungdoms alder, men den ble mislykket. Jeg har ikke drokket ny presset jus og jeg leser skjeldent bøker. Endret 21. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Ikke jeg. Jeg har spilt Fortnite og Roblox, og sykla litt ved formiddag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå