TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke jeg. Jeg har vært på isfiske i dag, og fikk en napp. Synn at den ikke var etende, det var makk i den. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Ja , kjipt. Fersk og egenfisket er jo det beste. Jeg har mindre antall sko enn hva min mann har.. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg har også det. Eier bare 4 par sko her... Jeg har en irriterende hoste. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke akkurat, men har litt vondt i halsen. Jeg har spilt gitar, både høyre- og venstrehendt. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Utrolig lenge siden jeg har spilt gitar. Og jeg er nødt å ha venstre hent gitar. Jeg har bål lukt på meg nå, etter isfiske turen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke jeg. Jeg har bunnet fast vinduet på soverommet med en høyttalerkabel (Blåser så mye nå at det må festes) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke jeg. Jeg har spist kveldsmat nå, ostesmørrbrød Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg har nettopp spist frokost. Jeg har på musikk på youtube i dag. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Ikke jeg. Jeg har hjulpet noen idag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Ikke jeg. Jeg har spilt FIFA 18 idag. Endret 3. mai 2018 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 NEI, aldeles ikke. Er over hode ikke glad i fotball. Jeg har spilt Minecraft i dag. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Ikke jeg. Jeg har holdt flatmaten (og meg selv) våken hele natten på grunn av hoste.... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Bare hopp over meg, det går greit. HÆ!! Flatmaten, hva er det!! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Bare hopp over meg, det går greit. HÆ!! Flatmaten, hva er det!! Svarte deg, jeg, har ikke spilt minecraft idag. Flatmate er engelsk for den man deler leilighet med.... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Bare hopp over denne også. Bare hopp over meg, det går greit. HÆ!! Flatmaten, hva er det!! Svarte deg, jeg, har ikke spilt minecraft idag. Flatmate er engelsk for den man deler leilighet med.... Jeg er ikke god på engelsk. For det andre kunne du bare hoppe over meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Ikke jeg, bor heldigvis ikke sammen med andre folk. Jeg har sett flaggermus i kveld. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Ikke jeg. Jeg har besøkt bestemoren min i kveld. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Ikke jeg, min bestemor døde for 6 år siden. Jeg har forsøkt å forstå meg på Flow Volume Loops Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) Aldri hørt om, så det har ikke jeg. Jeg har drukket kaffi nå. Endret 5. mai 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Drikker ikke kaffe. Jeg har tengt å døgne, tenkte å legge meg om noen timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå