Scarvo Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Ikke jeg. Jeg har gått ute i regnet i dag. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Jeg har også det. Jeg har det veldig bra om dagen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Nja. Sånn midt på treet for min del. Jeg har ingen veldig nære venner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Det her jeg. Jeg har transet i dag. (Gåd i motsatt kjøns klær.) Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg er feminin av meg og trives med det. Jeg har våknet og tenkt å dra på trening, men ser at det pøsregner så venter til det (forhåpentligvis) avtar. Krysser fingrene for at jeg får litt brunfarge i dag også. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Ikke jeg. Jeg har våket uten min vilje i natt, pga naboen over gangen festet. Gjestene hans holdt meg våken. :cry: Endret 1. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg har sovet gjennom hele natten. Jeg har planer om å gå på en fotballkamp senere i dag. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Det har ikke jeg. Jeg har musefletter i dag. Og jeg har syklet i regnet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Jeg har ikke musefletter, men jeg har syklet, men ikke i regnet. Jeg har vært ute å sett til en av mine Cacher, vedlikeholdt den. Har Geocaching på min mobil, nicknavn mitt er FOHsen. Endret 1. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg også, men ikke idag. Senest på lørdag. Jeg har spist 4 ganger idag Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Det har jeg og.. og skal snart spise igjen. Jeg har nydelige kattunger sovende på fanget mitt nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Skulle ønske jeg hadde. Jeg har jespet utellelig mange ganger i dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 ikke jeg, tror faktisk ikke jeg har gjespet i dag. Jeg har fridd til en jente før. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg også men bare på tull. Jeg har gått i en skolegård i dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Niks, har knapt nok vært ute av huset i dag. Jeg har tenkt over hvorfor 1. mai er rød dag i dag. Dog har jeg ikke funnet det ut, gidder heller ikke finne det ut. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg har ikke tenkt på det. Jeg har skrellet poteter i dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Niks, dessuten spiser jeg poteter med skallet på. Jeg har jukset på en eksamen før. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke jeg, men har skulket eksamen flere ganger. Jeg har lyst å lære tysk! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke jeg. Jeg har løst å lære meg Islandsk. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Det kunne jeg også tenkt meg.. selvom det høres sykt vanskelig ut. Jeg har nettopp spist Fransk Biffgryte sous vide, fra Fjordland. 40% på coop mega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå