TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Komplett umulig her. Har ikke jobb, enda. Jeg har en forkortningsordbok i hylla. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Det har ikke jeg, men jeg har flere ulike ordbøker. Jeg har få, men gode venner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Jeg har også få, og gode venner. Men jeg skulle ønske jeg hadde flere. Jeg har også to Islandske ordbøker, norsk islandsk og islandsk norsk. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Det har ikke jeg. Jeg har både yoghurtnøtter og mandler på bordet. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ikke jeg, bare krutonger av spiselige ting Jeg har vært på Aker Brygge idag Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ikke jeg. Jeg har hjulpet en gammel dame idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ikke jeg. Jeg har drukket Japansk marbel drikke, Ramune som den drikken fint heter. Farlig god. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ikke jeg. Jeg har plukket bæsj opp fra gulvet på jobb i dag. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ååh nam, de ser digg ut. Jeg har ikke smakt mye japansk godteri, men har lyst å bestille en pakke med spiselig snacks via Ebay. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Bæsj? Æsj! Men det har jeg også gjort..og tiss. Og tyggegummi og gammel gomp. Jeg har ikke smakt mye japansk godteri, men har lyst å bestille en pakke med spiselig snacks via Ebay. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Bæsj? Æsj! Men det har jeg også gjort..og tiss. Og tyggegummi og gammel gomp. Jeg har ikke smakt mye japansk godteri, men har lyst å bestille en pakke med spiselig snacks via Ebay. Ikke jeg heller. Har også lyst å smake Japansk godteri. Kan du kjøpe til meg også? PS: Glemte du ikke noe nå!! Jeg har klær på meg nå. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Vi kan spleise, så sender jeg halvparten til deg Jeg har klær på meg NÅ, men de skal snart av. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 (endret) Vi kan spleise, så sender jeg halvparten til deg Jeg har klær på meg NÅ, men de skal snart av. Jeg tror du begynner å bli trøtt nå. Du glemte noe igjen igjen. :closedeyes: Du glemte din "jeg har". Endret 25. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Vi kan spleise, så sender jeg halvparten til deg Jeg har klær på meg NÅ, men de skal snart av. Jeg har også klær på det meste av kroppen. Kun beina er barføtt. Jeg har hodepine. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ikke jeg. Jeg har blidt berusa av trøtthet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Har vært trøtt noen ganger jeg også ja. Jeg har av og til litt mentale utfordringer (liker å være ærlig, derfor sier jeg det) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Har vært trøtt noen ganger jeg også ja. Jeg har av og til litt mentale utfordringer (liker å være ærlig, derfor sier jeg det) Bedre å være ærlig enn uærlig. Og i tilegg kommer man langt med å være ærlig. Jeg har hørt barnan leke utenfor i dag. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Det har jeg også! Jeg har vært på Coop Mega og HAMSTRET IS til 10,- per stk. Er du også isoman, anbefaler jeg deg å gjøre det samme! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg elsker is jeg også, men jeg har ikke hamstret is på Coop. Jeg har hevet både på klæsvask og koppvask i dag. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Har vel egentlig jeg også Jeg har rulla over 6km på pennyboardet mitt idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå