TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Jeg også, kun besteforeldrene. Jeg har sett en hodeskalle, kunstig/simulert hodeskalle, med egne øyner. Endret 22. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg har også sett ekte hodeskaller, både fra mennesker og dyr. Jeg har sett en død person. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Jeg har også sett ekte hodeskaller, både fra mennesker og dyr. Jeg har sett en død person. Jeg har ikke sett ekte hodeskalle. Bare kunstig og simulerte hodeskaller. Det er det jeg mener. Har ikke sett død person med egne øyner, bare kun på tv. Jeg har sett en annen sinn kjønsorgan med egne øyner. Endret 22. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg har sett flere kjønnsorganer med egne øyne. Har ikke du badet offebtlig før f.eks eller hatt sex? Jeg har bodd på en øy. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg har sett flere kjønnsorganer med egne øyne. Har ikke du badet offebtlig før f.eks eller hatt sex? Jeg har bodd på en øy. Jeg ser kjønnsorganer hver eneste gang jeg er på jobb... Jeg har ikke bodd på en øy tidligere. Jeg har et kutt på hånda. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg også. Jeg har vært singel i nesten 1 år. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg også. Jeg har vært singel i nesten 1 år. Jeg har vært singel enda lengere en det, ca i 30,5 år. Jeg har hatt kjæreste i ca 4,5 år. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Er du 35 år da? Fikk dere barn? Har ikke vært sammen med noen så lenge, nei. Heldige dere var da. Jeg har én person jeg kan kalle min beste venn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Er du 35 år da? Fikk dere barn? Har ikke vært sammen med noen så lenge, nei. Heldige dere var da. Jeg har én person jeg kan kalle min beste venn. Vi kom ikke så langt, til hun slo opp. Og ja, jeg er 35 år. Jeg har også en venn. Jeg har hatt med meg selv i går før jeg sovnet. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Trist når det skjer. Men den rette dukker opp når du minst venter det! Tror jeg skrev bestevenn forresten. Atte du hva?! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Trist når det skjer. Men den rette dukker opp når du minst venter det! Tror jeg skrev bestevenn forresten. Atte du hva?! Jeg har hatt med meg selv er det samme som solo sex. Du er ikke nødt til å vite mer en det. Jeg har hatt med meg selv i går før jeg sovnet. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Nei jeg vil helst ikke vite noe mer nei. Jeg har ikke tenkt å fortelle TheDarkSeeks hvorvidt jeg hadde "solo-sex" igår eller ikke. Før jeg sovnet, vel og merke. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Ikke jeg heller Jeg har løftet mer enn egen kroppsvekt over hodet 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Det har ikke jeg. Jeg har akkurat sett «Helt perfekt» og ble flau, som vanlig. Nye serien østlandshumor «Hvite gutter» så jeg tidligere og det var bare såvidt jeg trakk på smilebåndet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Har ikke sett noen av de seriene. Jeg har vært på jobb i dag. Samme resten av uka også. God natt. Endret 23. april 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Nei jeg vil helst ikke vite noe mer nei. Jeg har ikke tenkt å fortelle TheDarkSeeks hvorvidt jeg hadde "solo-sex" igår eller ikke. Før jeg sovnet, vel og merke. Det er greit. Hvis du ikke vil fortelle. Jeg er ganske åpen av meg, og kan hvis jeg vil, brette hele meg ut, bare hvis folk er klar for det. Men det får dere selv styre, med å spørre. Så svarer jeg gjerne. Har ikke sett noen av de seriene. Jeg har vært på jobb i dag. Samme resten av uka også. God natt. Ikke jeg. Og god natt. Jeg har glemt å tenke på andre før jeg berttet hele meg ut. I etter tid skjønte jeg at det ble litt formeget for den personen. PS: Det er bare å hoppe over denne hvis dere ikke vil svare. Det går greit. Endret 24. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Så stille det ble her da!! Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Jeg har lyst på sushi eller en saftig burger. Jeg har ikke lyst til å lage den selv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ikke jeg. Jeg er ikke glad i sushi. Jeg har vært på Karate trening i dag. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Jeg har ikke vært på Karate trening. Jeg har vært på jobb og klargjort ny kampanje idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå