Tåketrollet Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Det har ikke jeg.. I morgen blir det party-party! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Heldigvis ikke. Jeg har henteoppdrag i morgen tidlig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Ikke jeg. Jeg har live streaming på YT kanalen min nå i helgen. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Ikke jeg, har glemt hva brukernavnet mitt er. Jeg har håret i en ball. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) HÆ!! Hva mener du? Endret 13. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Hva er YT? Jeg og, eller.. i hestehale. Nå er jeg naken og skal sove. Med vinduet på gløtt. Ellers dauer jeg av varme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) Hva er YT? Jeg og, eller.. i hestehale. Nå er jeg naken og skal sove. Med vinduet på gløtt. Ellers dauer jeg av varme. YT er forkortelse for YouTube. Ikke jeg. Jeg er enda våken. Jeg har akkurat vært på do og pusekattet litt. Endret 13. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Aaalright! Vel, jeg digger YT. Jeg var akkurat i dusjen. Har ikke pusekattet, men det tenkte jeg å gjøre imorgen tidlig. Jeg skal drømme om rosa skyer. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Jeg skal også straks i drømmeland. Jeg har pikachu i senga. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 (endret) Jeg skal også straks i drømmeland. Jeg har pikachu i senga. Er det en Pikachu kosebamse, vanlig pute eller en dakimakura (hugging pillow)? =3 Ikke jeg. Jeg har dakimakura i senga mi. Pute trekket varierer. Noen ganger har jeg ho Mercy, Traser (Begge er fra spillet overwatch), noen nakne anime karakterer også. Har virkelig fodt sansen for dakimakura de siste årene. Endret 14. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Det har ikke jeg. Jeg har planer om å sykle noen turer i sommer. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 (endret) Ingen planer om sykling. Jeg har hvert øyeblikk pizza i gapet og ser film. Endret 14. april 2018 av Tåketrollet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Bare hopp over meg, det er greit. Ingen planer om sykling.Jeg har hvert øyeblikk pizza i gapet og ser film. HÆ!! Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Snakker om? Hopper over deg.. værsågod! Jeg har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Ikke jeg heller, topp 100 liste over hva jeg skal gjøre før jeg dør. Jeg har søkt studier. Jeg skal også straks i drømmeland.Jeg har pikachu i senga. Er det en Pikachu kosebamse, vanlig pute eller en dakimakura (hugging pillow)? =3 Ikke jeg. Jeg har dakimakura i senga mi. Pute trekket varierer. Noen ganger har jeg ho Mercy, Traser (Begge er fra spillet overwatch), noen nakne anime karakterer også. Har virkelig fodt sansen for dakimakura de siste årene. Det er en stor Pikachu-bamse fra Neo Tokyo har to stykker faktisk hehe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) Jeg har også søkt studier tidligere. Jeg har vært sliten i dag. Endret 15. april 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Samme her. Bare ikke super sliten. Jeg har vært sulten i dag. Men ikke nå, akkurat spist kveldsmat/nattmat. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Har ikke vært sulten enda i dag mtp at jeg nettopp har stått opp. Jeg har fri fra jobb i dag. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg har ikke hatt fri fra jobb, helt galematias siste 2 timene! Jeg har lagt meg. En stk snorkende mann ved min side. En remjende katt utenfor døren. Klikker snart. Og nå er det snart natten. Jeg har lagt meg. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg skal legge meg nu. Minus mann og katt. God natt Jeg har hatt en god dag i dag. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå