Sopptur Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Imponerende, jeg har ikke. Jeg har litt interesse for anime og cosplay og har deltatt på til sammen 7 conventions. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Jeg har sansen for anime, men ikke cosplay. Jeg har klart å venne fra meg å drikke sukker i te. Det skjer en sjelden gang nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Drikker ikke så mye te men bruker ikke å ha sukker oppi. Jeg har ingen interesse for mote. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Har vel litt, for jeg tenker jo på hva som er normalt og ikke, og prøver å ta meg litt fint ut. Jeg har mobil fra Sony Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Har vel litt, for jeg tenker jo på hva som er normalt og ikke, og prøver å ta meg litt fint ut. Jeg har mobil fra Sony Må forklare meg litt. Klart jeg prøver å se ordentlig ut før jeg går ut døra. Mente mer at jeg synes ikke shopping er spennende, ser ikke i moteblader osv. Jeg har ikke mobil fra Sony. Jeg har et kutt på hånda. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Skjønner Like der da Har ikke det Men har nettopp spist lunsj Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ikke jeg. Jeg har nettopp sagt hei til min mor. Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Det har ikke jeg. Jeg har drukket så mye kaffe at jeg har fått koffeinsjokk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ikke jeg, hater kaffe. Jeg har/skal spise frokost nå. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Jeg har spist frokost, middag neste. Jeg har måttet krysse elva og ble våt på beina i dag fordi jeg gikk på feil side av stien.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ha, ikke jeg Jeg har spist restemat fra jobben til middag i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ikke jeg. Jeg har nettopp kjøpt en pakke røyk på butikken, selv om jeg ikke røyker. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 (endret) Ikke jeg. Siste røykpakka jeg kjøpte var for et halvt år siden og den ligger fortsatt godt gjemt under en haug med klær. Jeg har tatt på planter i dag. Endret 12. april 2018 av Sopptur Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ikke jeg Jeg hører ugler når jeg skal sove. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ikke jeg. Siste røykpakka jeg kjøpte var for et halvt år siden og den ligger fortsatt godt gjemt under en haug med klær. Hvem kjøpte du røyken til? Jeg har tatt på planter i dag. Til et familiemedlem. Jeg hører ikke ugler når jeg prøver å sove. Jeg har av og til drømt om mennesker jeg ikke har snakket med på flere år. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Samme her. Jeg har drømt at jeg har blidt bitt av en dinosaurus, T-Rex. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Tror ikke det, iallefall ikke i natt. Men du blir ikke blitt av en T-Rex SCM, du blir slukt i ett jafs. Jeg har drukket noe i fylla som jeg ikke har peiling på hva var. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) Tror ikke det, iallefall ikke i natt. Men du blir ikke blitt av en T-Rex SCM, du blir slukt i ett jafs. Jeg har drukket noe i fylla som jeg ikke har peiling på hva var. Jeg ble faktisk bitt av en T-Rex i en drøm. Alt går ann i en drøm. Jeg ble aldri spist av ham, han beit meg faktisk. Ikke jeg. Jeg har jespet i dag. Endret 13. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Jeg også, flere ganger. Jeg har vert på vinmonopolet i dag. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Ikke jeg. Jeg har lagt på 170 bordkort i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå