TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg. Jeg har en tante som bor i sverige. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg, så vidt jeg vet. Jeg har en onkel som er bosatt i Danmark. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Det har ikke jeg. Jeg har en onkel og tante som jobber i Etiopia. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg. Jeg har vært på City i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg har vært hjemme i dag. Jeg har planer om å lage pizza snart. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg, spiste kylling til middag. Jeg har planer om å dra på en roadtrip snart. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Hvor? Men ikke jeg. Jeg har planer om å dra til Grimstad i morgen. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg, hva skal du der? (roadtrip: Ålesund, Oslo og omegn, Sverige foreløpig) Jeg har planer om å beholde min naturlige hårfarge i år. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Kansje ikke jeg, har kansje vurdert å fargehåret mitt svart igjen. Jeg har opp og ned turer, humør messig. Personlige greier. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg, hva skal du der? (roadtrip: Ålesund, Oslo og omegn, Sverige foreløpig) Jeg har planer om å beholde min naturlige hårfarge i år. Ikke så mye mer enn å generelt gå en tur i sentrum/byen/langs brygga. Fin by og bor ikke så langt unna Kansje ikke jeg, har kansje vurdert å fargehåret mitt svart igjen. Jeg har opp og ned turer, humør messig. Personlige greier. Har akkurat det samme. Dagene varierer veldig. Jeg har det fint her i denne tråden Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg også. Ser ufrivillig kamp Viking - Mjøndalen. Og surfer her inne og på youtube. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg. Jeg har spist ett par knekkebrød i kveld.... Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg, spiser yoghurt og musli. Jeg har forberedt en tale i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ikke jeg. Jeg har planer om å støvsuge snart. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ikke jeg, gjør det på fredager. Jeg har hatt en dag i dag hvor det startet dårlig men endte veldig bra. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ikke jeg, har hatt det fint hele dagen Jeg har en svakhet for berlinerboller Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Tja. De er gode av og til. Jeg har sittet på en brygge i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ikke jeg, har hatt det fint hele dagen Jeg har en svakhet for berlinerboller Jeg kjøper altids 3 til 5 berlinerboller til meg selv. Falig godt, spessielt med fyll. Tja. De er gode av og til. Jeg har sittet på en brygge i dag. Ikke jeg. Jeg har vært hjemme hele dagen i dag. Var i dårlig form for å stille opp på kartate trening i dag. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ikke jeg, det har vært en lang og innholdsrik dag. Jeg har oransje belte i judo. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ikke jeg, det har vært en lang og innholdsrik dag. Jeg har oransje belte i judo. Jeg har oransje belte i karate. Men ikke judo. Jeg har også grønnt belte i taekwondo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå