Scarvo Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Har ikke hatt besøk av to småtroll, men jeg har sett Heimebane på TV akkurat slik som deg Bra serie. Jeg har blitt sprutet vann på i dag. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg. Jeg har drukket alkohol idag. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 I løpet av de siste 12 timene, ja. Men ikke teknisk sett i dag. Jeg har blitt vekt før kl. 06 av telefon i dag. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Heldigvis ikke jeg. Jeg har forsovet meg i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Jeg har våket natt til i går, og sov natt til i dag i 13 timer. Jeg kan ikke forsove meg. Karate treningen min begynner ikke så tidlig i dag. Endret 9. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg har sovet natt til i dag. Jeg har snakket med en taxisjåfør i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Ikke jeg. Jeg har levert tilbake en bok i dag, som jeg har lånt fra biblioteket. Endret 9. april 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg. Jeg har nettopp spist middag. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg også. Jeg har drukket kaffe i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg. Jeg har planer om å se The Walking Dead senere i kveld. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg, selv om det har vært en av mine absolutte favorittserier! Så sinna jeg blir dersom Daryl Dixon dør... Jeg har sett "28 weeks later". Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Mener jeg har sett den ja. Jeg har tenkt meg ut på tur i tåkeskogen nå! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Det har ikke jeg. Jeg har sett soloppgangen fra et land i Øst-Afrika. Endret 9. april 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg, selv om det har vært en av mine absolutte favorittserier! Så sinna jeg blir dersom Daryl Dixon dør... Jeg har sett "28 weeks later". Daryl likte jeg bedre før... Det finnes en tråd her inne hvor man kan diskutere showet. Si i fra hvis du vil ha link i PM Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Har aldri vært i Afrika, men så spennende! Skulle ønske jeg kunne oppleve noe sånt. Jeg har planer om å dra til Ålesund. Ikke jeg, selv om det har vært en av mine absolutte favorittserier! Så sinna jeg blir dersom Daryl Dixon dør... Jeg har sett "28 weeks later". Daryl likte jeg bedre før... Det finnes en tråd her inne hvor man kan diskutere showet. Si i fra hvis du vil ha link i PM OK, tar gjerne en titt på den jeg 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg har vært i Ålesund. Fin by. Jeg har en stor familie. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det har jeg også. Jeg har nordlys fra Oslo en gang, spesiell opplevelse. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg har aldri sett nordlyset Jeg har vært i Belgia. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg også Har også vært i alle Belgias naboland på samme dag Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Har vært i noen av dem men helt sikkert ikke alle. Jeg har venner i Afrika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå