Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg. Jeg har snakket med sjefen min i dag. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det har ikke jeg. Jeg har spist risengrynsgrøt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heldigvis (liker ikke grøt) Jeg har besøk. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg også. Jeg har kjæledyr. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg. Jeg har nettopp spist hamburger Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg, taco her. Jeg har trent i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg. Jeg har skiftet dekk på en bil i dag (Farmor og Farfar sin) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg. Jeg har planer om å gå å tisse veldig snart. Hvis ikke går det galt her kjenner jeg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Har spilt brettspillet Formula med noen venner nå i kveld. Jeg har akkurat vært å tisset. Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Tisset for 5 min siden. Jeg har litt hekta på mobilspill om dagen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Tisset for 5 min siden. Jeg har litt hekta på mobilspill om dagen. Jeg tror du begynner å bli trøtt. Du svarte på feil. Det er svaret mitt over meg. Du skal svare på denne: Har spilt brettspillet Formula med noen venner nå i kveld. Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Tisset for 5 min siden. Jeg har litt hekta på mobilspill om dagen. Jeg tror du begynner å bli trøtt. Du svarte på feil. Det er svaret mitt over meg. Du skal svare på denne: Har spilt brettspillet Formula med noen venner nå i kveld. Ups! Du burde byttet om rekkefølgen på de to da ? Ikke jeg, aldri spilt Formula. Jeg har litt hekta på mobilspill om dagen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Tisset for 5 min siden. Jeg har litt hekta på mobilspill om dagen. Jeg tror du begynner å bli trøtt. Du svarte på feil. Det er svaret mitt over meg. Du skal svare på denne: Har spilt brettspillet Formula med noen venner nå i kveld. Ups! Du burde byttet om rekkefølgen på de to da Ikke jeg, aldri spilt Formula. Jeg har litt hekta på mobilspill om dagen. Jeg anbefaler deg å teste ut det brettspillet. Er et rå artig brettspill. Nei, jeg er ikke hektet etter mobilspill. Jeg har klart å forvirret Sopptur. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Samme her, jeg mener, hæ? Jeg har svart mer enn 2 ganger i dag på "Jeg har...-leken" Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg har kansje tenkt å våke i natt. Samme her, jeg mener, hæ?Jeg har svart mer enn 2 ganger i dag på "Jeg har...-leken" Det var meningen at du skulle bli forvirret. :wee: Samme her. PS: Ikke la deg lure. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Gjør jeg sikkert, våkner stort sett hver natt. Jeg har vært i kjelleren min i dag. Endret 7. april 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg kan ikke, jeg har ikke kjeller. Jeg har spist kveldsmat nå. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Ikke jeg, men har spist litt frokost. Jeg har plukket opp en haiker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Det har ikke jeg. (Men har haiket selv) Jeg har hjulpet noen med å sette på plaster i dag. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Det har ikke jeg. Jeg har hatt to småtroll i hus idag med HØYT VOLUM-SUKKER-NIVÅ. Nå skal jeg se «Heimebane» på tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå