Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Det har ikke vi Vi har planer om å drikke mer vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ikke riktig enda. Jeg har tenkt og legge meg nå. 🥱😴💤🥱💤😴😴💤🥱😴🥱💤💤🥱😴💤😴🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Det har ikke vi Vi har planer om å lage oss hver vår kopp med cappuccino nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ikke jeg. Jeg har planer om og henge sammen med noen par folk i dag kl 18:00. Vi skal spille Magic: The Gathering i lag. 🎴🎴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Det har ikke vi Vi har planer om å rekke en buss nå snart.🚌🚌🚍🚍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ikke jeg, bor sentralt. Så... ...jeg har tenkt og gå til city i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Det har ikke vi Vi har alltid sett på torsdag som helgestart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Det gjør ikke jeg. Jeg ser lørdagen som helge start. 😌😏 Jeg har akkurat sett på Improbably Poppy Episode 5. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars (endret) Det har ikke vi Vi har akkurat sett på tv og hørt på radio nå.📺📺📻📻 Endret 13. mars av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
luna llena Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ikke jeg. Jeg har vært på butikken og kjøpt potetgull og snop. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Det har vi også. Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ikke jeg. Spoiler Hater det skvipet Jeg har spist lasagne fra varmmatdisken i dag (lørdag) 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars det har ikke vi Vi har spist potetgull nå.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Ikke jeg Jeg har brukt YouTube i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det har ikke vi vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Ikke enda. Jeg har planer i dag også. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det har vi også Vi har vært ute og gått på tur i dag.🚶♂️🚶♀️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ikke jeg har drukket burn slippe sugge etter koffein da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Det har ikke vi Vi har drukket Urge og Cola i dag.🔋🔋🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 11:28 Del Skrevet fredag kl 11:28 Ikke jeg. Jeg har planer og vaske koppene for hånd i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå