TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Ikke riktig enda, men skal gjøre det ganske snart. Jeg har gjort meg klar for og sove nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar (endret) Det har ikke vi Vi har planer om å spise en egg & bacon frokost med appelsinjuice til om cirka 2 timer.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋 Endret 25. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Ikke jeg. Jeg har spist bertinerboller idag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Det har ikke vi. Vi har drukket cappuccino i dag tidlig.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Ikke jeg. Jeg har dusjet i dag. 🚿🚿 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Det har vi også.🚿🚿 Vi har slappet av i dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar (endret) Samme her. Jeg har planen og dra til min all time favorite butikk i dag Kube som den heter. Endret 28. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Det har ikke vi Vi har drukket varm te nå.🍵🍵😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Ikke jeg. Jeg har sett på God Morgen Norge i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Det har ikke vi, for vi har ikke tv2 på tv-en vår. Vi har bare NRK-kanalene Vi har vært på butikken og kjøpt halspastiller i dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Jeg gjorde det her forleden. Jeg har mange halspastiller favoritter. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Det har ikke vi, vi har bare et par stykker der Vi har planer om å handle til helgen i dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Jeg skal også til matbutikken i dag for og handle inn det jeg mangler. Jeg har akkurat våknet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Jeg oxo våkna bært eskene inn tunge er mye cola for lang stund elkjøpe etter på 😁😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar (endret) Vi har også drukket cola Vi har akkurat komt hjem fra butikken nå Endret 31. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Ikke jeg. Jeg har laget meg en kopp med Ricola Herb Tea. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Det har ikke vi Vi har vært en rask tur på butikken nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Ikke jeg. Jeg har planer og ta kvelden akkurat nå. 😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Vi har ikke planer om å ta kvelden, men vi skal ta oss en lur snart.🥱🥱😴😴💤💤 Vi har planer om å drikke litt vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ikke riktig enda. Jeg har planer og legge meg nå. 😴💤💤😴🥱🥱 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå